• Weet een van jullie Q-genieën dat?
    Want mijn vriendin en ik gaan een onderzoek doen over de gezondste kleur en willen we vitaminen gaan aantonen in fruit en groenten. (Denk ik.)
    Dus iemand een idee?

    >Oh, en google is vaag. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Was dat niet met Jodium? Of was dat voor zetmeel? Pfft, geen idee.


    Your make-up is terrible

    Zetmeel.


    Some angels have no wings.

    Assassin schreef:
    Was dat niet met Jodium? Of was dat voor zetmeel? Pfft, geen idee.

    Jodium is voor zetmeel volgens mij ja... En dan weet ik nog dat er iets is voor kalkwater, maar dat kan ik me ook niet meer herinneren...

    OT: I seriously have no idea...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik geloof niet dat dat zo makkelijk gaat, zal per vitamine wel anders zijn en zo. Vraag een docent op school?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 21:51 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hangt er denk ik toch echt een beetje vanaf welke vitamine je wilt aantonen. Er zijn er nogal veel.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Hangt er denk ik toch echt een beetje vanaf welke vitamine je wilt aantonen. Er zijn er nogal veel.


    Vitamine c lijkt me het best.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Klik
    Anders moet je even zoeken op Ascorbinezuur, dat is de andere naam van vitamine C.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Klik
    Anders moet je even zoeken op Ascorbinezuur, dat is de andere naam van vitamine C.


    Hartstikke bedankt!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt