• Het gaat niet goed met een vriend van me, die tevens de gitarist is uit onze band. Altijd als hij speelt, krijgen zijn armen een vreemde paarse gloed. Het ziet eruit alsof hij het heel koud heeft. Soms is het zo erg dat hij geen gevoel meer in zijn handen krijgt. Ook heeft hij een hele eigenaardige hartslag. Toen hij het me bij zijn nek liet voelen, leek het alsof zijn hart zowat ontplofte bij iedere slag D:
    Hij vertelde me steeds dat hij ermee naar de dokter zou gaan, wat hij vorige week ook eindelijk gedaan heeft. Hij zit niet bij me in de klas en aangezien er op het moment weer een ruzie binnen de band speelt, zag ik hem niet zoveel de laatste dagen. Ik was zelfs vergeten dat hij naar de dokter zou gaan.
    Hoe dan ook, vandaag had ik het met de bassiste over hem. Zij heeft dus gehoord dat er uit het onderzoek kwam dat hij een hartafwijking en een soort huidziekte heeft. Ik heb hem daarna meteen gebeld, maar ik kon hem niet bereiken. Ik heb het verhaal natuurlijk niet van hem zelf gehoord, maar ik was best wel geschrokken. Als het verhaal klopt, dan zou het betekenen dat hij waarschijnlijk ook jong zal overlijden.
    Dan komt er nog bij dat hij ook nog eens rookt, drinkt en andere dingen doet die niet goed voor hem zijn (en hij is nog maar vijftien). Ik word daar dan zo boos van, maar ook bedroefd (no_chears). Wat doe je jezelf dan aan? Wat doe je je vrienden aan?


    i put the fun in funeral

    Dat is echt een kut-situatie D:
    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar heel veel sterkte


    26 - 02 - '16

    ik heb ook nooit zoiets meegemaakt.
    maar sterkte in deze periode!
    (K)(flower)


    -

    Pff, dat lijkt me echt zo zwaar. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Heel veel sterkte!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ze aanspreken op hun gedrag. Take it like a man and go to the doctor. Rehab.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Veel sterkte ermee! Ik zou het ook verschrikkelijk vinden ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    Veel sterkte ermee! Ik zou het ook verschrikkelijk vinden ):


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    REDHEADSROCK schreef:
    Ze aanspreken op hun gedrag. Take it like a man and go to the doctor. Rehab.


    Hoe bedoel je 'ze aanspreken op hun gedrag'?


    i put the fun in funeral

    Wow wat heftig zeg :O Ik hoop echt dat het allemaal goed komt.

    Veel sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    HEAVYMETAL schreef:
    Dat is echt een kut-situatie D:
    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar heel veel sterkte


    Tell me about it, stud.

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je 'ze aanspreken op hun gedrag'?


    Mijn vrienden, als ze zoiets zouden doen. Hem aanspreken op dat roken, drinken en weet ik veel wat. Is niet goed voor hem.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Mijn vrienden, als ze zoiets zouden doen. Hem aanspreken op dat roken, drinken en weet ik veel wat. Is niet goed voor hem.


    Ik weet het, maar dat weet hij zelf ook. Ik heb het hem ook wel eens gezegd, maar dat kwam denk ik nogal verkeerd over want toen werd hij echt heel boos. Het is vrijwel onmogelijk om iemand zoiets te laten realiseren, hij weigert het in te zien.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Ik weet het, maar dat weet hij zelf ook. Ik heb het hem ook wel eens gezegd, maar dat kwam denk ik nogal verkeerd over want toen werd hij echt heel boos. Het is vrijwel onmogelijk om iemand zoiets te laten realiseren, hij weigert het in te zien.


    Sja, daar kan ik niets aan veranderen. Je mag me ook wel GB'en of PB'en als je je hart wil luchten?
    Als hij nou écht niet luistert, moet je hem uit je band zetten. Je wil immers niet verantwoordelijk zijn voor "ongelukken", denk ik tenminste?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Sja, daar kan ik niets aan veranderen. Je mag me ook wel GB'en of PB'en als je je hart wil luchten?
    Als hij nou écht niet luistert, moet je hem uit je band zetten. Je wil immers niet verantwoordelijk zijn voor "ongelukken", denk ik tenminste?


    Hij gaat volgend jaar wegens prive redenen bij zijn vader in Deventer wonen, dus dat gebeurt sowieso wel (no_chears).. Met gitaar spelen zal hij zeker niet stoppen, het is echt zijn passie.
    Heb hem net eindelijk gesproken. Hij doet er allemaal heel luchtig over, maar ik weet dat hij het zelf ook heel erg vindt. De dokters zeggen dat het niet te genezen is...


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Hij gaat volgend jaar wegens prive redenen bij zijn vader in Deventer wonen, dus dat gebeurt sowieso wel (no_chears).. Met gitaar spelen zal hij zeker niet stoppen, het is echt zijn passie.
    Heb hem net eindelijk gesproken. Hij doet er allemaal heel luchtig over, maar ik weet dat hij het zelf ook heel erg vindt. De dokters zeggen dat het niet te genezen is...


    Het spijt me dat te horen. Is er iets dat ik voor je kan doen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!