Het gaat niet goed met een vriend van me, die tevens de gitarist is uit onze band. Altijd als hij speelt, krijgen zijn armen een vreemde paarse gloed. Het ziet eruit alsof hij het heel koud heeft. Soms is het zo erg dat hij geen gevoel meer in zijn handen krijgt. Ook heeft hij een hele eigenaardige hartslag. Toen hij het me bij zijn nek liet voelen, leek het alsof zijn hart zowat ontplofte bij iedere slag
Hij vertelde me steeds dat hij ermee naar de dokter zou gaan, wat hij vorige week ook eindelijk gedaan heeft. Hij zit niet bij me in de klas en aangezien er op het moment weer een ruzie binnen de band speelt, zag ik hem niet zoveel de laatste dagen. Ik was zelfs vergeten dat hij naar de dokter zou gaan.
Hoe dan ook, vandaag had ik het met de bassiste over hem. Zij heeft dus gehoord dat er uit het onderzoek kwam dat hij een hartafwijking en een soort huidziekte heeft. Ik heb hem daarna meteen gebeld, maar ik kon hem niet bereiken. Ik heb het verhaal natuurlijk niet van hem zelf gehoord, maar ik was best wel geschrokken. Als het verhaal klopt, dan zou het betekenen dat hij waarschijnlijk ook jong zal overlijden.
Dan komt er nog bij dat hij ook nog eens rookt, drinkt en andere dingen doet die niet goed voor hem zijn (en hij is nog maar vijftien). Ik word daar dan zo boos van, maar ook bedroefd (no_chears). Wat doe je jezelf dan aan? Wat doe je je vrienden aan?
i put the fun in funeral