• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Neej, het leukste moet nog komen... :(]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [btw, zullen we wel dat shoppen doorspeoeln? Dat is wel beter/]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Maya is offline! Tijd is om)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arion

    "We zijn niet bepaald maatjes. En we hebben er onze redenen voor. Ik praat er liever niet over," zegt ze zacht.
    Ik knik begrijpend.
    "Dat hoef je ook helemaal niet. Ik hou er zelf ook niet van om alles aan iemand te vertellen die ik net leren kennen heb. Zulke dingen vragen tijd en vertrouwen."
    Niet dat ik je niet leuk vind. God wat ben je leuk.

    Charlotte

    Ik til mijn kont even op zodat Michael mijn broekje makkelijker uit krijgt. Wanneer het op de grond belandt laat hij zijn hand over mijn been naar boven glijden. Ik haak mijn vinger onder de rand van zijn boxer en trek hem nog wat dichter naar me toe. Ik ruk het ding ongeduldig af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nee nu loop ik helemaal vast met al mijn karakters waarme ik nu online ben. :S]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Dat hoef je ook helemaal niet. Ik hou er zelf ook niet van om alles aan iemand te vertellen die ik net leren kennen heb. Zulke dingen vragen tijd en vertrouwen."
    Alsof ik hem dat ooit ga vertellen.
    Ik knik en forceer een glimlach.
    "Dank je," zeg ik zacht en kijk hem aan. Voor het eerst merk ik hoe mooi zijn ogen zijn. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Zuchtend sta ik op als de rest weg wilt. Ongeduldig sta ik te wachten.
    "Gaan we dan?" vraag ik.
    "Anders had ik ne zo goed kunnen blijven dansen."

    Michael
    Charlotte rukt ongeduldig mijn boxershort uit. Lachend druk ik kusjes op haar buik, onderbuik, bovenbenen. Met mijn handen verken ik zachtjes haar lichaam. Haar huid voelt zacht en glad aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Dank je," zegt ze met een glimlachje. Ik grinnik wanneer ik merk dat ze plots weer verlegen wordt. Ik breng mijn lippen naar haar wang en druk er een kusje op.
    "Mary Mary, doe ik je blozen?" fluister ik met een grijns.
    Flirten met haar is veel te leuk om het niet te doen, ongeacht of het er het moment voor is of niet.

    Irial

    Voor ik het weet is Kyle weg met Donna en Lilly. Ik besluit nog wat te helpen opruimen en zet de stoelen netjes, een overgebleven gitaar terug in de kast. Ik gun de nieuwe docent nog een vriendelijke lach, sla mijn rugzak over mijn schouder en wandel het lokaal uit. Wat later zit ik in mijn auto onderweg naar huis. Ik kan alleen maar aan Kyle denken en ik wordt er gek van. Plots krijg ik een idee. Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en stuur een smsje naar mijn liefje.
    "Ik heb een verrassing voor je vanavond x"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik word nog roder wanneer hij zijn lippen op mijn wang drukt.
    "Mary Mary, doe ik je blozen?"
    Bijna automatisch knik ik.
    "Ja, het is al goed. Je doet me blozen," zeg ik licht grinnikend. Ik geef hem een speelse stomp.
    "En je doet het met opzet."
    Ik kijk hem grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Michael," zeg ik met een piepstemmetje. "Plaag me niet zo."
    Ik neem nog een keer zijn gezicht vast en druk mijn lippen ruw op die van hem. Ik schuif wat vooruit op de tafel en druk mijn lichaam tegen dat van hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Ja ja we gaan." Zeg ik en trek Lilly en Donna mee.
    "Waar wil je eerst heen?" Ik kijk Donna vragend aan.
    Ineens voel ik mijn mobiel trillen, ik pak hem en zie dat ik een smsje heb.
    Irial: 'Ik heb en verrassing voor je vanavond x'
    Ik denk even na, wat vind ik leuker?
    Met twee meiden die alleen maar haat an elkaar hebben of met mijn vriendje.
    Natuurlijk kies ik voor mijn vriendje.
    Maar de disco is al betaalt...
    Ik denk neit dat het heel leuk word met die twee, eerst shoppen en dan anders weggaan?

    'Oeh kan niet wachten, jou of mijn huis?' Ik verzend hem.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 21:15 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    "Waar wil je eerst heen?" vraagt Kyle.
    "Euh, de merk winkels. Chanel, Dior. Nieuwe collectie DKNY en Armani,"
    Ik lach naar Kyle.
    "Zoiets?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik vind het best." Zeg ik met een glimlach.
    "Ow ehm, vanavond hé... Er is iets tussengekomen... Sorry." Zeg ik stotterent.
    "Misschien kunnen we volgende keer wel heen ofzo." Ik kijk de twee aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Prima maar dan ga ik nu ook niet hier gezellig zitten zijn," zeg ik geïrriteerd. Ik draai me op en loop van de twee mensen weg. Doelloos loop ik door de stad heen. In een hoek zie ik mijn ouder dansschool. Lachend loop ik naar binnen. Ik zeg wat mensen gedag. Met sommige maak ik een praatje. Al snel vind ik de zaal waarin ik vroeger altijd dansde. Ik zet mijn tas neer, knoop mijn sjaal om mijn heupen en zet de speler hard aan. Ik begin te dansen. Na een aantal minuten sluiten er wat vrouwen bij mij aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael
    "Michael," zegt Charlotte met een piepstemmetje. "Plaag me niet zo."
    Ze duwt haar lippen ruw op de mijne en drukt zich tegen mij aan. Heftig beantwoord ik haar kus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."