• © Copyright Pavarotti

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

[ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Donna
    Zachtjes wieg ik mezelf heen en weer op een bankje in de gang. Zelfs hier is het koud! Vanuit de gymzalen hoor ik muziek. Langzaam loop ik er heen. Het geluid wordt steeds harder. Snel trek ik mijn straatschoenen uit en loop ik op blote voeten de zaal binnen. Stil blijven staan kan ik niet. Mijn heupen draaien rondjes, links om en rechts om. Vanzelf gaat de rest van mijn lichaam mee. Het duurt niet lang voordat ik mijn oude liefde weer heb gevonden. Buikdans. Lachend begin ik de tekst mee te zingen. Ik weet weer waarom ik besta. Ik besta voor dit!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Heb ik veel gemist?]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Maya

"Hmhm Jongedame, noem me maar Maya miss luister ik dan" zeg ik geirriteerd en sta op en help met opruimen.
    ik kijk André aan die iedere beweging die ik maak volgt, ik steek speels mijn tong naar hem uit.

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Lilly
    Ik knik naar Isa. "Idd"zeg ik zacht. Met herrie haal ik het drumstel uitelkaar. Als hij 1 x naar me kijkt echt als blikken dan konden doden. Ik maar denken dat hij wel oké was nou mooi niet. Ik bleef met mijn vinger haken achter een uitsteksel,. " verdomme" riep ik en stopte mijn bleodende vinger in mijn mond.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

(ik doe wel dat hij net voorbij de deur stond)

Levi

omg zeikende leraar ik wist het wel, ik mag hem niet. Ik ga ook lekker niks doen ik zie wel wat er verder gebeurt

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Mr.Hale Clevement.

"Goed, ga maar." Zeg ik als ik rond het lokaal kijk.
    "Volgende keer meteen." Zeg ik en open de deur.

Isabelle

"Finaly." Ik loop naar Kyle en Irial toe.
    "Kom je?" Ik kijk KYle aan.
    Hij knikt.

Kyle

"Ja ik kom. Doei liefie." Ik Draai mijn gezicht naar Irial en kus hem drie keer op zijn mond.
    "I'll miss you." Zeg ik en haak mijn arm met die van Lilly en loop met haar het lokaal uit.
    "Waar zou Donna zijn?"

André

"Kom je Maya?" Ik kijk haar aan, ik laatm ijn ogen even over haar lichaam gaan.
    "Ik heb in mijn kluis nog wel een shirt voor je.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Eindelijk dacht ik boos. Kyle kust Irial en haakt zijn arm in de mijne. Ik tover een big smile aan de gedachte shoppen. "waar zou donna zijn?" Ik dacht na. "misschien in de zaal" ik keek hem aan en trok hem mee.

[welk jaargetij is het bij hierio?]

Levi

'goed, ga maar' zegt de leraar ik steek kinderachtig mijn tong uit als ik het lokaal uit loop

"Find peace in who and what you are." — Saphira

[Winter, dacht ik]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[oke]

Kyle

Veel tijd om na te denken had ik neit of ik werd al mee getrokken door Lilly.
    De zaal.
    Wanneer we daar aankomen is Donna daar ook nog.
    "Donna?" Ik kijk hoe ze staat de dansen en wacht tot ze reageert.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna
    Als snel komt het volgende nummer. Vrolijk zing ik mee. Weer bewegen mijn heupen en rug soepel mee op het ritme. Heerlijk!
    "Donna?" hoor ik naast me.
    Geschrokken kijk ik naar Kyle en Lilly. Ik trek mijn shirtje naar beneden zodat het mijn buik weer bedenkt.
    "Hi," zeg ik zachtjes.

[ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 19:56 ]

Maya

"Kom je Maya?" hij kijk me aan en laat zijn ogen over mijn lichaam gaan, ik lach duivels en loop een overdreven modellen loopje als hij zegt dat hij nog wel een shirt voor me heefd.
    ik doe net alsof ik mijn enkelsteuntje niet om heb en 'val'in zijn armen.

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Lilly
    Ik trek eeen wenkbrauw op als Donna haar shirt snel omlaag trekt. Juist. "Kom de winkels wachten" zei ik vrolijk met een grote grijns. Niemand ging mijn dag verpesten. Zelfs Donna niet