• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 13:35 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    Ik geef mezelf weer een facepalm als ik naar André en Maya kijk. 'Tortelduifjes hier hebben jullie thuis de tijd wel voor onder een film!'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    "Hi." Zegt ze zachtjes.
    "Kom je? Ow en ik heb ook een verrasing voor jullie in de stad." Zeg ik geheimzinnig en wacht op Donna.
    "Trouwens je danst goed." Glimlach ik.

    André

    Ik vang haar behendig op en sla haar vrijwel direct over mijn schouder en loop lachend het lokaal uit naar de klsuiejs waar ik haar neerzet.
    Ik open mijn kluisje en geef haar een van mijn shirts.
    "Mischien iets te groot, maar dat is altijd beter dan te klein." Knipoog ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Korte samenvatting?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mary heeft Arion mee naar buitengenomen, en gezegd dat het koud is, de nieuwe leerkracht heeft iedereen die nog binnen was verplicht op te ruimen, Charlotte en Michael zijn nog bezig, en da is het, denk ik :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [kyle donna en lilly gaan shoppen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Winkels? Shit we gaan shoppen.
    "Kom je? Ow en ik heb ook een verrasing voor jullie in de stad," Zegt Kyle geheimzinnig.
    "Trouwens je danst goed," voegt hij er aan toe.
    Ik schuifel wat heen en weer.
    "Moet ik echt mee?" vraag ik zachtjes.
    "Ik was net zo lekker bezig." Om kracht erbij te zetten schud ik wat met mijn heup zodat ze sjaal eromheen gaat rinkelen.
    Please, laat me hier!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Burlington schreef:
    [Mary heeft Arion mee naar buitengenomen, en gezegd dat het koud is, de nieuwe leerkracht heeft iedereen die nog binnen was verplicht op te ruimen, Charlotte en Michael zijn nog bezig, en da is het, denk ik :')]


    [En de laatste bel is gegaan en ze zijn uit. Kyle is nu met Lilly Donna halen. en ze vertrekken zo naar de stad. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    "Wat we vanavond gaan doen is ook leuk. Misschien nog wel leuker." Zeg ik met en glimlach.
    Ik kijk haar bijna smekend aan.
    "Het is al betaald." Zeg ik snel erachteraan.
    Ga nou mee, alsjebliefd.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Charlotte gqaat met haar handen door mijn haren en drukt zich tegen mij aan. Net als ik haar weer wil zoenen wordt ik opgeschrikt door de bel. Geschokken spring ik achteruit. Over de gang hoor ik leerlingen lopen. Ondeugend kijk ik Charlotte aan en ik begin te lachen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya

    Hij vangt me op en slaat me over zijn schouder, tevreden hang ik daar tot hij me neerzet bij de kluisjes.
    Hij geeft me een groot shirt met knoopjes, "Mischien iets te groot, maar dat is altijd beter dan te klein." Knipoogt hij, ik kijk ondeugend en kijk of er nog iemand anders in de gang staat.
    ik doe razendsnel mijn shirt uit, en ik zie dat het bloed doorgelekt is tot het ziekenhuis jurkje.
    ik zucht en kijk weer om me heen, dan draai ik me om en probeer snel het met bloed doorweektje jurkje uit te doen, wat niet lukt wand mijn arm blijft haken. ik gil geirriteerd

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:08 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    Ik kijk naar Kyle en Donna. Tsja mij maakt het niets uit maar het is wel zonde van zijn geld. "zo'n gezellig dagje met ons krijg je nooit meer" zei ik met een evil glimlach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Vanavond? Nee, ik wil niet mijn dag verpesten met Lilly!
    "Het is al betaald," zegt hij.
    Ik knik zachtjes maar van binnen schud ik hard van 'nee'.
    "Gaan jullie maar alleen," zeg ik.
    "Ik kom vanavond wel," voeg ik eraan toe en ik begin weer met mijn heupen te schudden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    ik facepalm me weer als Maya haar shirt verwisselt dat niet goed gaat. Mijn voorhoofd word rood Lol


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lilly
    Met heel veel moeite slaag ik erin om niet te lachen. Als bijna een lachje ontsnap hoest ik snel met een bigsmile.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Ik lach even en help haar dan met uittrekken, snel schuif ik mijn shirt over haar hoofd en kijk haar aan.
    "Zo beter?"

    Kyle

    "Maar je weet nieteens waar je heen moet." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Kom op, je zei dat je mee ging." Ik probeer haar over te halen.
    "Alsjebliefd."


    Ich liebe dich 27.12.23