• Wat ik toch net in de krant las joh.
    Iedereen die gestaakt heeft en waarvan de leraren gestaakt hebben moet de uren toch inhalen.

    Minister Van Bijsterveldt van Onderwijs vindt dat de uren moeten worden ingehaald die leerlingen vorige week door de staking van leraren hebben gemist. De Onderwijsinspectie gaat erop toezien dat dat gebeurt.

    Jongeren hebben recht op die uren en hebben ze nodig, zegt ze. De minister wil niet optreden tegen scholen die ondanks de staking hun leraren doorbetalen. VVD en PVV zijn er kwaad over dat scholen dat doen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:05 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn school was ook dicht. Maar dat we die uren in moeten halen? serieus waar gaat 't naar toe zeg.


    Smile and live.

    Dit gaat dus mooi niet gebeuren... Tenminste, ík ga dat mooi niet doen...
    Moeten ze maar niet van idiote regels verzinnen...


    Deep inside, I've never felt alive

    O o als dat gebeurd he onze school was gesloten omdat de docenten moesten staken. fuck hun ik gan iet extra naar school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil iets naar haar hoofd gooien. HEEL ERG HARD.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geen uitval gehad, lol. En bovendien, hoe wil ze dat voor elkaar spelen? Ze is zichzelf echt aan het afmaken op deze manier...


    Life is hard and then we die

    Contostavlos schreef:
    da's niet eerlijk, wat is het nut dan van staken?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn school had behalve een paar eerste klassen iedereen vrij gegeven. Wij hoeven het niet in te halen omdat wij sowieso genoeg uren halen maar ik vind het wel raar.. Wij leerlingen kunnen er toch ook niets aan doen dat onze leraren gaan staken?


    No guts no glory.

    Haha, ben benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dit is wel het toppunt. In België leggen ze een hele dag het hele land plat om niets(?) en hier, áls er al gestaakt word, moeten de vergeten uren worden ingehaald.
    Dat ze de urennorm omhoog wil krikken kan ik me nog mee inleven bij wijze van spreken, maar dit is echt absurd!
    Gaat toch niet gebeuren is mijn voorspelling.

    En dan nog, ik had herkansing die dag. Haha, dus ik hoef die uren niet in te halen. :P

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Dit is wel het toppunt. In België leggen ze een hele dag het hele land plat om niets(?) en hier, áls er al gestaakt word, moeten de vergeten uren worden ingehaald.
    Dat ze de urennorm omhoog wil krikken kan ik me nog mee inleven bij wijze van spreken, maar dit is echt absurd!
    Gaat toch niet gebeuren is mijn voorspelling.

    + Alsof wij er wat aan konden doen dat er docenten gingen staken. In totaal waren er van mijn zeven lesuren maar twee docenten en ik heb dus maar 3 uur les gehad. Alsof ik dan in mijn vrije tijd die uren in wil halen -.-

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:46 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bij mij staakte niemand ><


    'I'm not a bitch. I just don't take crap from anyone.' #Megan Fox.

    Hahahaha :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    + Alsof wij er wat aan konden doen dat er docenten gingen staken. In totaal waren er van mijn zeven lesuren maar twee docenten en ik heb dus maar 3 uur les gehad. Alsof ik dan in mijn vrije tijd die uren in wil halen -.-


    Ze zien jullie als slachtoffers ja. Ze weten dat jullie er niets aan konden doen en willen jullie daarom die verloren uren terug geven, omdat jullie er recht op hebben.


    Your make-up is terrible

    hallo,
    Wij zijn de regering van Nederland. Wij bezorgen jullie, door onze leuke regeltjes, vele ophokuren. En als jullie gaan staken, waar jullie recht op hebben, geven we jullie nog meer ophokuren!
    met gemene groeten,
    de regering


    haha, dat moest even. Maar goed, belachelijk!


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze zien jullie als slachtoffers ja. Ze weten dat jullie er niets aan konden doen en willen jullie daarom die verloren uren terug geven, omdat jullie er recht op hebben.


    *gaat over in een overdadige hoestbui*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt