• Wat ik toch net in de krant las joh.
    Iedereen die gestaakt heeft en waarvan de leraren gestaakt hebben moet de uren toch inhalen.

    Minister Van Bijsterveldt van Onderwijs vindt dat de uren moeten worden ingehaald die leerlingen vorige week door de staking van leraren hebben gemist. De Onderwijsinspectie gaat erop toezien dat dat gebeurt.

    Jongeren hebben recht op die uren en hebben ze nodig, zegt ze. De minister wil niet optreden tegen scholen die ondanks de staking hun leraren doorbetalen. VVD en PVV zijn er kwaad over dat scholen dat doen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:05 ]


    Your make-up is terrible

    Dit is gewoon een omweg om ons alsnog een kortere vakantie te geven/meer lesuren. (cat)

    Echt, dat mens moeten ze maar direct afvoeren. Serieus gestoord.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Alsof ik er voor heb gekozen dat mijn leraren gingen staken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ja, moeten we dan met zn allen 1 zaterdag naar school ofzo? :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga dan gewoon spijbelen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En ik zat mijn vriendinnen uit te lachen dat zij naar school moesten :$


    Take risks and conquer your fears.

    Lang leve de proefwerkweek! *O*


    everything, in time


    26 - 02 - '16

    Dat zou echt naaiend zijn, gelukkig had ik maar 2 stakende leraren , want er was ook een docent haar vader verloren en daarom was zij er niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat mens is echt knettergek ;x.


    I am an idiot, I move.

    Ben ik even blij dat we toen zelfstudie uren kregen omdat onze school ook vond dat we die les 'verdienen'.


    To love is to destroy.

    Er viel één les uit, bij mij. Eén onzinnig lesuur. Willen ze ons die echt laten inhalen? -.-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Mirth schreef:
    Alsof ik er voor heb gekozen dat mijn leraren gingen staken.

    Illuminati schreef:
    Ja, moeten we dan met zn allen 1 zaterdag naar school ofzo? :')

    HEAVYMETAL schreef:



    Serieus. Ze kunnen erachter fluiten.
    Ja, we hebben er recht op, maar ze kunnen ons niet verplichten om buiten te schooluren naar school te gaan, toch?
    Wie is dat kalf van een minister? *serieus -.-"*

    Onze school had de lessen afgeschaft! Normaal gingen we 7 uur krijgen! 7uur! (van de acht) Nee, schaf het maar af. Helft van de leerkrachten staken, iedereen moet maar geen les hebben.
    Als dat waar is... Ga ik boos zijn.:Y)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 19:16 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat ben ik blij dat ik op de basisschool zit. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    PinkaminaPie schreef:


    Trust me. I'm the doctor