• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:10 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fred dus, hij was er nét een half uur, maybe a little longer. (Hij was snel uitgepraat en naja, hij moest nog vanalles doen enzo. Hij komt hier toch iedere dag) En mijn vader was echt zo van: "Ooh, hoi Fred! GAAF PAK!" in plaats van: "Nou, oké dan, jij noemt je nu mijn schoonzoon? WAAROM BEN JE ZO LAAT?!"
    Echt, heel erg relaxed. Mijn moeder was ook zo van: "AAAAAAAAAAHW!". Die zat ook echt de hele tijd zo te staren van: "Wat is dit leuk, wat is dit leuk, wat is dit leuk.".
    Dus ja... Hm... Ik was zenuwachtig. Fred niet zo (als die ergens zenuwachtig voor is: ren voor je leven!). Mijn ouders al helemaal niet, want "die zagen dit al aankomen", lol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I need a picture. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    I need a picture. :Y)


    Yeshh, you do, maar dan moet ik morgen op oorlogspad gaan op zijn computer... Anders heb ik dadelijk een gefotoshopte foto waar hij geen sproeten op heeft... En ik moet zijn toestemming :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bretagne schreef:
    Dat klinkt zo lief, haha. Ik denk niet dat er iets ergs aan de hand is ofzo, veel plezier in elk geval. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ... I don't get it, are you dating Fred?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wait whut?
    En waar is dat vriendje dat je vergeven had voor dat ene met kerst?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Wait whut?
    En waar is dat vriendje dat je vergeven had voor dat ene met kerst?


    Broke up some time ago. Didn't tell it in here. People kinda expected it to end like that.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uneventful schreef:
    ... I don't get it, are you dating Fred?


    Fred. Ja. Hij ja. Wow, hij is nu wel famous hier... What have I done D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Broke up some time ago. Didn't tell it in here. People kinda expected it to end like that.


    Yeah well, it's weird to suddenly read that you're dating Fred, so...
    But it's nice to hear that everything went well.
    Dan was die 'domme' actie misschien toch nog voor iets goed? (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Yeah well, it's weird to suddenly read that you're dating Fred, so...
    But it's nice to hear that everything went well.
    Dan was die 'domme' actie misschien toch nog voor iets goed? (:


    I don't talk about the past. Was een beetje een pijnlijke break-up. En men voorspelde dat al.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    I don't talk about the past. Was een beetje een pijnlijke break-up. En men voorspelde dat al.


    Hm, I see. Hopen dat dit beter afloopt dan? Aangezien hij al zo lang je beste vriend was zal hij vast wel goed voor je zijn. n.n

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 22:53 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Hm, I see. Hopen dat dit beter afloopt dan? Aangezien hij al zo lang je beste vriend was zal hij vast wel goed voor je zijn. n.n


    Ik heb hier ook een beter gevoel over. Iedereen eigenlijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik was altijd fan van de quote's op je profiel. Vandaar ken ik hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan me bijna geen topic herinneren waarin je het niet over hem had :') Maar anyway, eerlijk gezegd zag ik dit zelfs aankomen.


    -

    LordSarita schreef:
    Ik was altijd fan van de quote's op je profiel. Vandaar ken ik hem.



    OOH lol, wat cool, ik zal het hem zeggen. Je bent de derde die hem daarop becomplimenteert, hehehe.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!