• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:10 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eyes schreef:
    Is je vriend(je) nou nog gekomen of niet?


    Heb ik al gezegd, paar pagina's terug.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Volgens mij wel, want anders reageer je zo niet :3
    -Loopt topic uit-


    Ik word alleen een beetje pissig als mensen niet luisteren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    For Goooood's sake, wat doet iedereen toch weer vervelend. Omdat jullie nog nooit iets hebben gedaan met een jongen/meisje, hoeven jullie haar daar niet op af te rekenen. Heerlijke jaloezie hier. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dit was wel een beetje te verwachten. ;p
    Wel rot dat het met die ander uit is, toch niet door de situatie toen? ;o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Heb ik al gezegd, paar pagina's terug.


    En ik dacht dat ik het topic nog wel zo goed in de gaten hield maar blijkbaar heb ik dan het belangrijkste gemist


    Physics is awesome

    Dovahkiin schreef:
    For Goooood's sake, wat doet iedereen toch weer vervelend. Omdat jullie nog nooit iets hebben gedaan met een jongen/meisje, hoeven jullie haar daar niet op af te rekenen. Heerlijke jaloezie hier. :Y)


    Thanks, Colibre, maar hier zullen ze alleen maar vreemder op gaan reageren.
    Y'know what? Fuck the haters.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En zo zie je maar weer eens, de mensen blijven in het verleden hangen... Zucht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Voiceless schreef:
    Dit was wel een beetje te verwachten. ;p
    Wel rot dat het met die ander uit is, toch niet door de situatie toen? ;o


    Hij kon zijn handjes niet thuishouden.

    EDIT: en daarbij, was hij een vreselijke pessimist.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 20:27 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    EN NU ON-TOPIC!
    Ik ontken niks, maar ik heb niet gevraagd om een heel gedoe hierover. Jullie kennen mij niet eens en jullie weten niet in wat voor situatie ik toen zat. We zaten toen allebei met stress hij met uitzonderlijk veel, omdat zijn moeder een spierziekte heeft en zijn broer geen flikker uitvoert in huis. Daarbij werkt zijn vader vaak in het buitenland en heeft hij een enorme druk op zijn schouders. En heb ik het al over zijn - verleden - leukemie gehad? En de tests die hij nog moet doen? Nee. Dus reken me er niet op af dat ik een keertje dronken word - JA IK BEN VEERTIEN WHO GIVES A FUCK. zo lang het niet meer gebeurt is het geen probleem om een keer een fout te maken - dat ik dan een fout maak. Mijn ex-vriend was agressief. Daarom heb ik het ook uitgemaakt, een tijd geleden.

    Maar, voor degenen die alles toch luid en duidelijk willen en het niet kunnen laten om het verleden op te rakelen, zal ik het maar doen:

    Ik ben "ontmaagd" op mijn dertiende, wat een verkrachting was en waar ik normaal gesproken niet over praat. Ik heb tot nu toe drie (Fred meegerekend) relaties gehad, waarvan één met een homo, één met een... agressieve jongen, en nu deze met Fred. Ja, ik ben één keer dronken geworden, ik drink verder nooit. Ik ken Fred al zes jaar. Ja. Dat is inderdaad heel lang, als je pas veertien bent, maar hij heeft me geholpen toen ik het moeilijk had. Oh ja, veel plezier in jullie verdere leven. Ik hoop dat jullie er lol aan beleven het verleden te bespreken en off-topic te gaan in jullie verdere carrière. Bye.


    Dat was dus ook precies de reden waarom ik zo reageerde: ik vind het niet normaal als even heel 'normaal' iets terugvraagt wat nogal persoonlijk is... Waarom oude koeien uit de sloot halen. What's done is done, and you cannot change it.
    ik geloof je overigens wel (A)


    Deep inside, I've never felt alive