• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:10 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    Ik kan me bijna geen topic herinneren waarin je het niet over hem had :') Maar anyway, eerlijk gezegd zag ik dit zelfs aankomen.


    xD, sorry. Komt doordat ik zelf geen druk leven heb ofzo :3.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wow, je wisselt kinda gauw van vriend imo. En dat voor iemand van 14.
    Ja, ik moest het zeggen :'D.
    Hey cool, 'ik' is in het Russisch 'ya'.


    No growth of the heart is ever a waste

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    xD, sorry. Komt doordat ik zelf geen druk leven heb ofzo :3.

    Maar is dat nu diezelfde gast als diegen waarmee je het bed hebt gedeeld in een dronken bui? Of is dat die dude waar het uit mee is?
    /Yeah too curious for my own good.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Maar is dat nu diezelfde gast als diegen waarmee je het bed hebt gedeeld in een dronken bui? Of is dat die dude waar het uit mee is?
    /Yeah too curious for my own good.


    De eerste.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)


    OOH lol, wat cool, ik zal het hem zeggen. Je bent de derde die hem daarop becomplimenteert, hehehe.


    Ja, maar ik tel voor vijf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn ouders zouden daarvan wel de lol zien maar ja, in mijn familie zijn we ook wel gekke dingen gewend


    Physics is awesome

    Orchideous schreef:
    (...)

    De eerste.

    Dus, ik verlaat dit topic zonder ook maar een klassiek oordeel over leeftijd in combinatie met overmatig alcoholgebruik en seks te vellen.
    I'm such a good girl.


    No growth of the heart is ever a waste

    Orchideous schreef:
    (...)

    De eerste.


    Wat?! Je bent veertien en je hebt het al gedaan met een jongen? Jeetje, dan voel ik me echt een groentje


    Physics is awesome

    Shogun schreef:
    (...)
    Dus, ik verlaat dit topic zonder ook maar een klassiek oordeel over leeftijd in combinatie met overmatig alcoholgebruik en seks te vellen.
    I'm such a good girl.


    Bye.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Shogun schreef:
    Wow, je wisselt kinda gauw van vriend imo. En dat voor iemand van 14.
    Ja, ik moest het zeggen :'D.
    Hey cool, 'ik' is in het Russisch 'ya'.


    Het is al een tijd uit met mijn ex. En dat had een reden. Duidelijke reden.
    Besides, that's my business. Not yours ;). Maar bedankt, iig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eyes schreef:
    (...)

    Wat?! Je bent veertien en je hebt het al gedaan met een jongen? Jeetje, dan voel ik me echt een groentje


    Je bent geen groentje. Het is mij alleen op een hele jonge leeftijd ontnomen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Je bent geen groentje. Het is mij alleen op een hele jonge leeftijd ontnomen.


    Ja maar ik heb ook nog nooit gezoend (serieus, ben heel serieus) maar dat is niet zo verwonderlijk aangezien jongens & ik een haat-liefde relatie hebben min of meer


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja maar ik heb ook nog nooit gezoend (serieus, ben heel serieus) maar dat is niet zo verwonderlijk aangezien jongens & ik een haat-liefde relatie hebben min of meer


    Daar is niks mis mee. Misschien val je op meisjes? Is maar een suggestie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Daar is niks mis mee. Misschien val je op meisjes? Is maar een suggestie.


    Ehm, nee weet toch honderd procent zeker dat ik op jongens val maar dankzij de jongens op mijn school ben ik een beetje de moed aan het verliezen


    Physics is awesome

    Shogun schreef:
    Is dat die dude waarmee je in een dronken bui seks hebt gehad?
    /Ja, mijn brein heeft een selectievoorkeur op onzin :].

    Die Fred waar je áltijd over praat?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."