• Mijn tweede en laatste topic voor vandaag want dan ga ik afsluiten en eens vroeg naar bed.

    Volgens mijn Nederlands docente praat ik door mijn neus. Ik ben niet verkouden, niet hees of iets dergelijks. Maar zelf vind ik mijn stem ook raar als ik die terug hoor en ik zou wel willen weten wat ik daar aan zou kunnen doen.

    Dus, wat zou ik kunnen doen om dat te verhelpen?

    Knijp je neus dicht en probeer zo normaal te praten. Werkt bij mij ^^


    Life is hard and then we die

    Ik heb dat zelf ook, dus ik kan je niet helpen..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb dat ook! Bij mij klinkt het altijd alsof ik verkouden ben!


    Bad decisions make good stories.

    logopedie of tenminste een goeie stemcoach..; Ik had dat ook, kreeg veel oefeningen en nu heb ik het enkel als ik verkouden ben of niet oplet :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dat had iemand van mijn werk ook, maar die heeft iets met haar amandelen gedaan of zo (of stembanden idunno) en nu is het over. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    JohnHWatson schreef:
    logopedie of tenminste een goeie stemcoach..; Ik had dat ook, kreeg veel oefeningen en nu heb ik het enkel als ik verkouden ben of niet oplet :)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Logopedie.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Logopedie.


    26 - 02 - '16

    Ik heb dat doordat ik verkouden ben, erg handig aangezien ik morgen een presentatie moet houden in het Spaans
    misschien kan je een keer naar een logopedist ofzo?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Iedereen klinkt raar als je jezelf terughoort later, daar kun en hoef je op zich niks aan te doen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 21:40 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat heet nasaal. Ik heb dat ook en er valt niks aan te doen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb dat ook waardoor ik een kinderlijke en lelijke stem heb, ik schaam er mij voor!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.