• Hallo koekjesbij

    Je hebt toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    Veel succes
    Amused

    Dit betekend dus dat jullie je vanaf nu kunnen inschrijven!
    Nog belangrijk om te weten voordat je je inschrijft:

    -Er kunnen zich maar 10 mensen inschrijven

    - Er zijn 5 rondes

    - Ik ben het enige jurylid. En zoek er ook geen.

    -Per 2 week 1 opdracht. Waarbij in de eerste ronde er maar 1 afvalt. Waarna er per ronde 2 mensen af vallen. De laatste ronde blijven er dus 3 over. Daaruit komt de winnaar.

    -Een ronde duurt 2 week. Aan het begin van de ronde krijgen jullie de opdracht in de story. En verwacht wordt dat er aan het eind van de ronde iedereen het liedje heeft ingeleverd, waarbij begin volgende ronde de afvallers bekend worden gemaakt en de nieuwe opdracht gegeven wordt.

    -Ik stel 2 per week een deadline. Ik kan dan wel hard gaan doen dat als men het niet optijd inlevert er meteen uitlicht, maar dat maakt de wedstrijd niet leuker. Ik zal je toch verzoeken om een inzending en als ik daar geen reactie op krijg, verzoek ik je je uit te schrijven als je niet snel iets inlevert. En mocht het dan nog voorkomen dat je dan nog niets ingeleverd hebben dan zet ik je zelf uit de wedstrijd. Maar ik ben niet van plan de wedstrijd hierdoor vertraging op te laten lopen.

    -Ook vind ik positief commentaar belangrijk. Ik ben niet zo van het afkraken, want het gaat om het plezier. Anderen mogen ook reageren, alleen als het positief opbouwende kritiek is.

    -Als je een anonieme deelname wilt, is dit mogelijk. Dit kan door het niet in beeld komen en/of het niet plaatsen van een link in de story, maar dit moet je van te voren aangeven.

    Deelnemers:
    1. MissSpagetti
    2. RainbowRoad/Nurgle
    3. xlufjoetoexx
    4. Clouded
    5. Hilarilouis
    6. PeetaMallark
    7. buffyxangell


    Inschrijven kan nog tot 20 Februari. De eerste opdracht staat in de story, zorg dat je dan ook die hebt ingeleverd.

    Zodra je je hebt ingeschreven en er zijn 10 deelnemers of het duurt te lang, krijgt iedereen een linkje van de story. Die ook nog hier in wordt geplaatst.

    http://www.quizlet.nl/stories/75804/zangwedstrijd-koekjesbij/

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 18:41 ]

    koekjesbij schreef:
    Ik wacht nog ff tot maandag en dan zet ik de eerste opdracht alvast online ;)


    Oké (: Kben benieuwd (A)


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    ik ook


    Mijn geheim is geheim

    linkje staat er alvast :') morgen komt de eerste opdracht.

    De eerste opdracht staat online, wil je je nog inschrijven dan kan dat nog!

    Ik twijfel echt of ik meedoe... Gewoon omdat er teveel redenen zijn om niet mee te doen, haha!


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Traesh schreef:
    Ik twijfel echt of ik meedoe... Gewoon omdat er teveel redenen zijn om niet mee te doen, haha!


    je kunt het altijd proberen toch? :')

    koekjesbij schreef:
    (...)

    je kunt het altijd proberen toch? :')


    Ik kan niet zingen en als ik het opneem klinkt het verkloot. Nog verkloter dan normaal. En dan: ik heb geen tijd wss enzo.
    *btw, ik ben wel Traesh, alleen ander account haha!*

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:39 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik wil me graag uitschrijven. Volgens mij heeft een vriendin op mijn account mij ingeschreven ofzo, want het was niet de bedoeling.. ;')
    Sorry!
    Maar toch succes verder (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik wil ook meedoen!!!

    wat moet ik nu doen ?? XD

    buffyxangell schreef:
    Ik wil ook meedoen!!!

    wat moet ik nu doen ?? XD


    Klik op het linkje naar de story daar staat de eerste opdracht :')

    ik wil iedereen er aan herinneren dat ze maandag het uiterlijk in moeten leveren :')

    Oh, vandaag kan je zeker niet meer inschrijven? *loopt weg*


    I drank some boiling water because I wanted to whistle.

    ik bespaar jullie een oorontsteking door niet mee te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lovedom schreef:
    Oh, vandaag kan je zeker niet meer inschrijven? *loopt weg*


    Als je wikt kan het nog, ik heb ziwizo wat vertraging opgelopen omdat niet iedereen het heeft ingeleverd

    ... Oops ...
    Ik was vergeten dat ik hieraan meedeed...

    Nou ja, anyway, schrijf me dan maar uit.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein