• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

* (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

Rollen:

Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

(Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

(Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

Het rollentopic (Klik)

(De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

Take me to wonderland

[Hmm, HurtedHeart, doen we anders niet dat Jason en Alouette 'klaar' zijn ?]

Brooklyn Camille Jackson

Vaag hoor ik Dylan zeggen dat hij mensen heeft vermoord. Ik wou hem antwoorden dat het bij mij niet veel verscheeld maar mijn lichaam werd toen in controle gehouden. Shit, ze kan bloedsturen, dus met andere woorden heeft ze ook de gave van water. Binnen één seconden was ik alweer in de modder terecht gekomen. 'Bitch !' schreeuwde ik uit. Jammer genoeg was ze al weg. Ik liep de modderpoel uit en stuurde water om me weer schoon te maken. Rustig liep ik weer terug naar Dylan. Ik keek hem nu recht in zijn ogen aan. 'Maar je bent niet meteen een slecht mens. Vertel me maar wat er is gebeurd, ik zal niet vreemd opkijken aangezien mijn verhaal niet veel verscheeld.' Dat laatste zei ik iets zachter dan de rest.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Aimee
    Ivar glimlacht naar me als we weer boven water zijn en ik glimlach terug. 'Laten we het water maar eens uit gaan,' grinnik ik terwijl ik naar de kant zwem.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Quinn

Het was veel te druk. Ik kan niet tegen drukte, als het teveel wordt begin ik toch met bloed te sturen. "Ik ben weg voordat ik iemand iets aan doe" zei ik tegen iedereen. Ik liep naar een stukje dat afgelegen lag met een plasje water en ging daar zitten, spelend met het water.

Ésme

Ik volg het gesprek tussen Zendé en Madi maar half. Uit pure gewoontje laat ik een redelijk grote windvlaag overkomen. "Hmm, veel beter" zei ik goedkeurend als de wind wat bleef nawaaien.

Celeste
    Ik voelde me echt een loser op het moment dat ik viel, zeker omdat ik net op wilde staan maar Fáilte al naar me toe liep. “Ik heb je,” Grijnsde hij, waarop ik pruilde en even naar hem keek. “Dit is niet eerlijk, ik struikelde,” Toen keek ik hem grijnzend aan. “Eigenlijk moet je me nu loslaten en me een voorsprong geven, maar goed, omdat ik zo lief en aardig ben,” Ik voelde mijn ego omhoog gaan en ik keek hem met een afwachtende blik aan. “Wat wil je?”

(Sorrryyy dat het zo lang duurde, het internet deed kut.)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Zendé ~ Lucht

Met een schuldig gezicht kijk ik even naar Esmé, maar ik zie dat zij het gesprek niet heeft gevolgd. Gelukkig, dan heeft ze ook niet gezien hoe bot ik deed.
    Ik besluit om zometeen wel even mijn excuses aan te bieden.

[ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 21:12 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Olivia

Oow, wat is het toch leuk om macht te hebben. Ik kijk nog een keer naar haar, en bestuur weer haar bloed. Ik laat haar zichzelf klappen geven, in haar gezicht en op haar armen. En laat haar dan in de modder springen. En dan loop ik naar binnen.

El Diablo.

Ivar

Ik volg haar naar de waterkant en volg elke beweging van haar met mijn ogen zonder dat ik het echt doorhad.

I only miss you when I'm breathing

[Is Hurted nog online ? xs]

[ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 21:13 ]

Sunsparkle schreef:
    [Wat vroeg je aan Ésme ?]

Niets, ik heb het al gewijzigd.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Brooklyn Camille Jackson

Opeens worden mijn handen onder controle gehouden. Ik begin mezelf steeds te slaan en opeens lig ik weer in de modder. Komop Brook, controle over je eigen bloed houden. Moedig ik mezelf aan. Op een gegeven moment lukt het me om van de greep vrij te komen en heb ik weer controle over mezelf.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Aimee
    Als ik bij de kant aankom trek ik mezelf uit het water en pak Ivar's hand vast en trek hem er ook uit. Met wat hulp van watersturen natuurlijk want anders had ik hem nooit omhoog gekregen. Ik zorg er eerst voor dat Ivar droog wordt en daarna droog ik mezelf. 'En wat vond je er van?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Quinn

Ik liet het water wat spelen met mijn vinger. Het was helder water, mooi. Ik liet het bevriezen en weer opwarmen. Daarna stond ik recht en liep terug naar Brandon. "Ik hou niet van al die drukte, meestal die ik dan iemand pijn" zuchtte ik mompelend.

Dylan
    Óke dan.' Zei ik met tegenzin. Ik plofte op de warme niet natte gras neer en zuchte even. 'Ik was 15 en mijn vrienden en ik wouden stom doen, nu is hdat heel stom, Ze wisten het als enige van mijn gav en vonden het supe gaaf. Ik ook door manipulatie. Ze wouden sigaretten en alcohol maar we waren nog geen zestien dus gingen we het stelen. We vermomde ons en ik liet vuur in mijn handpalmen verschijnen. De bange man gaf hem zijn geld drank en sigaren en toen ik mijn vuurballen wou laten verdwijnen werd ik geslagen door een man. hij was rond de 28. Ik liet mijn vuurballen schieten naar de alcohol afdeling en alles vatte vlam de rookmelder ging af en idereen moest weg, mijn vrienden waren hem al allang gesmeerd en ik probeerde de man te redden. ik viel bewuteloos, maar het vuur kon me niets doen omdat het toch nog een beetje van mij kwam. Er kamen 3 mensen om in het winkelcentrum 10 raakte er zwaar gewon en 24 licht gewond.' Zeg ik met pijn in mijn stem het voelde vrij fout. ik zuchte en keek naar de grond.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan