• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.


    Take me to wonderland

    Brooklyn Camille Jackson

    'Wat is je gave dan?' vraag ik met veel interesse. 'En by the way, waarom stuur je niet meer?' Ik keek eventjes om me heen maar zag verder niets, alleen een chagerijnige oude vrouw maar ik kon er wel om lachen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Madison
    Ik trok mijn wenkbrauw omhoog. 'Misschien kan ik daar niets aan doen? Misshien heb ik bloedsturen of dat niet genoegen luisteren niet onder controle.' Gromde ik boos naar hem. Ik haalde de vocht die ik hem etsten had er net zo snel weer uit en deed het met een handbeweging weer teug de vijver in. Ik liep weg terwijl ik tranen over mijn wangen voelde lopen. Ik maakte een lift van water en liet me op het dak komen. Het was er warm maar dat boeide me niet. Ik verbrande toch niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik grinnik als ze mijn lippen lippen streelt met haar tong, en ik haal als reactie hierop mijn lippen van elkaar af. Tijdens het zoenen ga ik weer met mijn handen om haar middel heen en streel weer voorzichtig haar rug.


    I only miss you when I'm breathing

    Dylan
    'Vuur..'Antwoorde ik Brooke. Ik keek haar even aan. 'Ik stuur er nietmeer mee omdat het niet veilig is. Ik wil niet nog meer mensen verminken.' Zeg ik pijnlijk. Ik had een aantal mensen gewoon een litteken gegeven door mijn vur dat was gewoon niet goed.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Zendé ~ Lucht

    'Vraag je dat nou aan mij?' kan ik niet laten om nog tegen haar te zeggen voordat ze wegloopt.
    Als ik zie dat ze moet huilen besef ik dat ik te ver ben gegaan. Een gevoel van spijt baant zich door mijn sarcasme heen.
    Ik laat een briesje opstoten die mijn gezicht afkoelt. Zo, nu kan ik rustig even nadenken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Brooklyn Camille Jackson

    'Iedereens gave kan gevaarlijk zijn.' zei ik toen rustig. Ik legde mijn hand op zijn schouder. 'Ik heb ook niet altijd de leukste ervaringen met mijn gave gehad.' bekende ik eerlijk. 'Misschien is dat dan de reden waarom ik hier ben.' Ik zuchtte en ging zitten waar ik stond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aimee
    Ik glimlach even als Ivar zijn lippen van elkaar afhaalt en laat mijn tong die van hem strelen. Zijn handen gaan weer om mijn middel en hij streelt mijn rug weer. Ik ga met mijn ene hand door zijn haar en met de andere voel ik weer aan zijn gespierde buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olivia

    Ik zie dan weer 2 mormels staan, zoals ik ze ook wel noem. Volgens mij heten ze Brooklyn en Dylan. Ik ga voor ze staan, en begin ook tegen hun. "Hou maar 10 meter afstand van elkaar, ik haat stelletjes!" schreeuw ik, en loop dan weer weg.

    Alyson

    "Doe dat, please, ik haat haar nu al" grijns ik, en zoek haar door de tuin. Ik zie haar bij Brooke en Dylan staan. "Ze heeft weer nieuwe slachtoffers" mompel ik.


    El Diablo.

    Ivar

    Ik laat mijn ene hand weer onder haar hempje gaan en strijk even over haar hele rug heen, dan breng ik voorzichtig mijn andere hand naar haar nek waar ik die hand plaats.


    I only miss you when I'm breathing

    Madison
    Ik voel tranen langs mijn wangen komen en zachtjes snik ik. Waarom was ik hier anders ik had twee mensen vermoord. Ik had hun hart letterlijk gestopt. Ze hadden beide een familie en vrienden. Ik zuchte. Ik voelde de haren voor mijn gezicht wapperen. Ik zat met mijn rug naar de wind. Ik keek naar beneden terwijl ik zat te snikken. Waarom ik?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brooklyn Camille Jackson

    Ik keek verbaasd op van de oude vrouw. 'Hou maar 10 meter afstand van elkaar, ik haar stelletjes !' zegt ze schreeuwend tegen ons. Ik ken Dylan pas een uur ofzo en we zijn al een stelletje volgens die vrouw. 'MISSCHIEN ZIJN WE GEWOON VRIENDEN.' En BAM daar is ze, mijn alter ego. Ik stuur water vanuit het beekje woest naar haar toe. Wanneer ik het heb gedaan voel ik dat ze uit mijn lichaam is. 'O my lord.' piep ik nu verschrikkelijk bang.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Ik fluit in mijn vingers en een klein roodborstje komt aangevlogen. Rustig gaat Sparkle op mijn schouder zitten. Ik trek Alyson omlaag en "Klets" met haar. 'Als de gemene boze heks haar rug naar ons gekeerd heeft en de camera's niet naar ons kijken blaas ik naar haar zodat ze door de harde bries omvalt. Ik begin spraak gebaren te maken en hou mijn hart rustig. Ze kon onmogelijk merken dat ik het was.

    Dylan
    Een creapy vrouwtje kwam langs en vertelde ons wat we moesten doen ik kende haar niet dus nee. Ik keek naar Brooke. 'Je begrijpt het niet ik heb mensen vermoord.' Zeg ik zacht dat alleen zei het kan horen. autsj daar ging mijn prachtige geheim. ze stuurde boos water op dat mense af en daarna viel ze i de modder door wind. Ik keek rond en zag Jade net wegkijken. Oef die ging straf kijken. Ik ging voor Brooke staan zodat ze haar niet kon zien.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 21:03 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Aimee
    Zijn hand glijd weer onder mijn hempje en daarmee streelt hij mijn hele rug. Dan voel ik zijn andere hand ik mijn nek. Ik voel dat ik het niet lang meer vol kan houden om ons beiden onder water te houden dus ik kus hem nog even een keer hevig en trek hem dan mee omhoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olivia

    Ik zie dat ze water op me wil gooien, maar ik reageer snel. Snel bestuur ik het bloed in haar lichaam, en laat haar door de modder rollen. "Spot niet met me mormel" zeg ik, en laat haar dan in de modder achter.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 21:03 ]


    El Diablo.

    Ivar

    Ik voel dat we weer naar boven gaan, en glimlach naar haar als we weer boven water zijn. Dan kijk ik in haar ogen terwijl ik water trappel, zodat ik boven kan blijven.


    I only miss you when I'm breathing