• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Rustig nam ik een slokje van mijn drankje toen Amelia en Dean richting de dansvloer gingen, wat ervoor zorgde dat ik alleen achter bleef. Alex was ook nog steeds weg, volgens mij bij Eve.
    Ik leunde tegen de bar, haalde even een nutteloze hand door mijn haar en liet een zucht ontsnappen. Mijn lippen bewogen geruisloos mee met de woorden die gezongen werden.
    Bedenkelijk keek ik vanuit mijn ooghoeken naar een groepje jongens verderop, die lachend stonden te roken. Ik had al weken geen geld meer voor sigaretten, en het kon toch niet kwaad om er ééntje te vragen?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 23:06 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ik gaf de hoop op en liep toen weg. 'Dan niet.' zuchtte ik. Ik liep terug naar de rest maar keek verbaasd toen ik alleen Cherelle zag. Met haar rug naar me toegekeerd stond ze aan de bar. Ik grijnsde, liep naar haar toe en pakte haar bij haar middel. 'En waar is iedereen dan?' fluisterde ik lichtelijk zwoel in haar oren.

    [ Moet ook gs leren q je maakt me steeds banger xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hahaha dit begint eng te worden!]

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik wist dat ik iedereen juist verder van me af duwde doordat ik niet over m'n problemen wou en kon praten, maar wat moest ik dan. Tegen Alex zeggen dat hij het probleem was, dat ik hem leuk vond en zo onze vriendschap riskeren? Nee dat nooit. Al wist ik dat ik hem nu vast ook lichtelijk boos had gekregen door zo gesloten te zijn. Maar ja that was just me.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Mijn lichaam schrok op toen ik opeens twee handen voelde, en ik de veronderstelling dat het één of andere engerd was wilde ik al uithalen. Dat tot ik de toch wel bekende, zwoele stem hoorde.
    Een glimlach speelde rond mijn lippen, en ik keek om zonder me om te draaien, zodat zijn greep op mijn middel bleef.
    'Waar was jij?' vroeg ik terug, mijn stem uitdagend, net zoals mijn glanzende, groene ogen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dean James Sadler

    'Tonight we're gonna party hard !' Lachend volgde ik haar naar de dansvloer. De muziek ging als een kanonskogel door mijn oren, en ik voelde hoe ik werd overgenomen door de muziek. Alsof de muziek me haai maakte, begon ik te springen en te dansen op het ritme van de muziek. "Alcohol and music, that's what I need!" riep ik door de muziek heen.


    Take me to wonderland

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ik keek in haar ogen en ze stonden uitdagend, haar stem klonk ook zo en ik grijnsde mijn tanden bloot. 'somewhere.' terwijl ik een licht kusje op haar wang gaf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Na nog twee sigaretten gerookt te hebben begaf ik me weer naar de club. En toen ik binnen kwam zag ik Alex met zijn handen op Cherelle haar heupen terwijl ie een beetje in haar nek stond te hijgen, waar zij duidelijk van genoot. Tenminste zo zag het eruit voor toeschouwers. Ik voelde tranen op komen, maar ik sprak mezelf toe. 'Komop Eve niet huilen, je bent een meid met ballen en geen jankerd', heel bemoedigend was mijn korte speech niet, maar het hielp wel. Ik wist dat mijn ogen nu rood en waterig waren zodat het alsnog leek alsof ik gehuild had, maar het maakte me niet zoveel meer uit. Ik bestelde nog een drankje en ook die sloeg ik meteen weer achterover.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    Ik lachte en dronk mijn drankje op. Eigenlijk ging alles heel snel. Ik was misschien net drie kwartier binnen en dronk al drie drankjes achter elkaar. 'Alcohol and Music, that's what I need !' riep hij uit. Ik lachte weer. Na nog twee nummers staan dansen was ik het zat om dat glas vast te houden. 'Bar.' zei ik simpel. Ik legde mijn glas op de bar. 'Wil je nog wat drinken?' vroeg ik hem toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Ik grinnikte even, en keek om. Eve stond niet erg ver van ons vandaan aan de bar, en zodra ze het drankje in handen kreeg sloeg ze het achterover. Ik trok mijn wenkbrauwen een stukje op, en nam bedenkelijk een slokje van mijn eigen cocktail.
    'Dat gaat vast niet goed,' mompelde ik half tegen Alex, half tegen mezelf.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dean James Sadler

    'Bar.' Ik knikte en liep met haar mee naar de bar. 'Wil je nog wat drinken?' Ik lachte. "Moet je dat nog vragen?" En een grijns verscheen op mijn gezicht. Ik kon het niet laten om stiekem de melodie mee te neuriën.

    [Er staat teveel Kesha op mijn iPhone. D:]


    Take me to wonderland

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik genoot toen ik de alcohol voelde werken en ik begaf me weer de dansvloer op, wat ik allemaal deed kon me door de alcohol niet meer zoveel schelen dus ik ging tussen wat random jongens in staan en ik begon te dansen. Waarna die al snel mee deden. Wat is er beter dan aandacht van 5 verschillende jongens om één jongen te vergeten?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 23:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    'Dat gaat vast niet goed.' mompelde ze. Ik keek naar Eve's kant op. 'Ik probeerde te praten maar ze luisterde niet.' mompelde ik ook. Mijn handen had ik nog steeds op haar heupen geplaats. Er is iets mis en geloof me ik ga uitvinden wat het is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahaha, jullie zijn eng ahahahah allemaal stuk voor stuk, passoa, gs, NU KESHA. ik had we r who we r in mijn hoofd toen ik dat daarnet schreef.]

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    Ik grinnikte en riep Michael. Hij kwam op op af en keek me grijnzend aan. 'Verras me maar schat.' zei ik terwijl ik hem een knipoog gaf. Toen hij terug kwam had hij twee shotjes. 'Dit is wat voor jullie.' zei hij wanneer hij het naar ons toe schoof. 'Speciaal voor madame.' Knipoogde ik nog naar hem. Ik walgde best wel van deze guy maar gratis drank ging ik dus echt niet afslaan. Ik pakte het shotje op en gaf de andere aan Dean. 'Klaar?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Na een tijdje was ik het dansen met die jongens ook weer zat en liep ik terug naar mijn vriendengroep die aan de bar stond. Ik zag hoe Mia en Dean samen een drankje achterover sloegen. 'Mag ik er ook zo één?' Jubbelde ik vrolijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zesde zintuig. (nerd)

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    'Apart,' zei ik met nog steeds een halfzachte stem, om me vervolgens wel naar hem om te draaien.
    Ik sloeg het restje Cosmopolitan naar achteren en zette het lege glas neer. 'Dansen?' stelde ik voor, met een knikje naar de massa. Een glimlachje speelde rond mijn lippen.


    "Do you believe monsters are born or made?"