• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

* Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

[ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Ghehe, Alex is nu al gewild :3

"Do you believe monsters are born or made?"

Dean James Sadler

Opeens voel ik iemand op mijn rug springen. 'Hey babe!' Riep de bekende vrolijke stem. "Eve!!" Riep ik luid en vrolijk als reactie. Ik zag nu ook dat Michelle naar me stond te zwaaien, en zwaaide vrolijk terug.

Take me to wonderland

Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

Ik kijk op als ik Cherelle zie zwaaien. 'Kom.'. Ik pakte mijn drankje op en liep samen met Alex de menigte door. Cherelle en ik leken qua innerlijk best wel op elkaar, houden allebei van uitdagingen en kunnen het goed vinden met jongens. Ik glimlach. 'Hello my love.' zeg ik lachend wanneer ik haar een knuffel geef.

Alexander Drew Fernandes Rodriguez

Een meisje die me bekend voor komt zwaait naar ons. Cherelle geloof ik, ik praatte niet vaak met haar maar ze was best knap, ook al had ze een vage blik in haar ogen. We kwamen bij haar aan en Amelia groet haar. Ik kijk haar aan en knipoog even. 'Alexander maar noem me gewoon Alex.' zeg ik met een lach. 'Cherelle toch?'

The duty of youth, is to challenge corruption.

[ Hahahaha ]

Cherelle Isabeau Zephyrine
    'Hee gorgeous,' grinnikte ik nadat we elkaar weer hebben los gelaten. Misschien kon ik nog het beste met Amelia opschieten, omdat sommigen niet begrepen waarom ik in hemelsnaam naar de jongen in de club moest gaan die er het gevaarlijkst uitzag.
    Mijn blik ging naar haar broer, die me een vrolijke knipoog gaf. 'Cherelle, ja,' bevestigde ik, terwijl een aanlokkelijke, dubbelzinnige glimlach op mijn gezicht verscheen.
    Michelle en Eve waren ondertussen blijkbaar ontsnapt naar Dean, die bij de ingang had gestaan.

Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik hupsde vrolijk van mijn ene been op mijn andere been. 'Wat doe jij nou raar, moet je naar de wc ofzo?' Vroeg Dean me lachend. 'Nee joh, ik ben gewoon vrolijk!' Jubbelde ik. 'Wat je nu doet ziet er echt niet uit, stop ermee', zei hij bloed serieus tegen me. Ik keek hem aan en toen hij begon te grijnzen barstte we beiden in lachen uit. Dean was de jongen uit onze groep waarmee ik het beste kon opschieten. 'Hey lovely', hoorde ik Michelle haar stem toen vrolijk zeggen terwijl ze Dean omhelsde.

[ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 22:14 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik grinnikte na het zien van Cher en Alex. Vanuit mijn ooghoek zag ik Eve en Michelle bij Dean. Ik sloeg mijn drankje in een keer achterover en trok Cherelle toen mee naar de dansvloer. 'Dance !' riep ik uit. Ik grinnikte bij de gedachte dat ik Alex ergens alleen had gelaten.

Ik kreeg een dubbelzinnige glimlach terug en grijnsde even. Kort erna gingen Cherelle en Mia dansen. Ik keek even om me heen en ging bij de bar staan waar ik mijn drankje opdronk.

Michelle Zoëlla Grande.

Ik glimlach als ik Amelia en Alexander zie en zwaai wat ongemakkelijk naar ze. Kort na dat begeef ik me weer naar de bar waar ik een biertje bestel.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Eén van die plekken waar het me niks interesseerde of mensen keken: de dansvloer. Iedereen zat toch zo dicht op elkaar dat er praktisch niks te zien was.
    Onwillekeurig wierp ik een blik over mijn schouder, waar Alex richting de bar verdween. Ach, als ik er echt behoefte aan had kon ik altijd nog wel wat proberen. Misschien was dit wel gewoon niet zo'n avond.
    Ik zong vrolijk mee met de liedjes die werden gedraaid, en vond het geen probleem om de vreemde dancemoves van de jongen naast me uit te proberen.

Dean James Sadler

"Straks ga ik nog mee hupsen," voegde ik er lachend achteraan. 'Hey lovely', zei Michelle toen ze me omhelsde. "Hey, other lovely," lachte ik. "Zullen we wat meer naar het midden gaan? Ik hou niet van kanten," lachte ik.

Take me to wonderland

Ik loop naar Michelle die daarnet wat ongemakkelijk zwaaide. 'Well hello.' zeg ik dan. Ik geef haar een korte omhelzing en sta dan naast haar. 'Whaddup?'

Ik keek naar Cherelle die de aparte dancemoves na deed van de jongen naast ons. Ik barstte in lachen uit en een paar mensen rondom ons keken ons aan. Ik begon maar gezellig en lachend mee te doen maar moest er toch steeds lachen.

Het duurde niet lang of de jongen in kwestie kreeg andere bedoelingen dan ik, en mocht hij dan precies niet mijn type zijn. Ik zond hem een dodelijke blik toen zijn hand richting mijn onderrug ging, waardoor hij twijfelend een stap achteruit zette en zich weer tot zijn vrienden richtte.
    'Thank god,' mompelde ik onwillekeurig, en gooide mijn lange haar uit mijn gezicht.

Eve Zara Joëlla Jones.
    'We kunnen naar het midden hupsen', zei ik lachend terwijl ik weer heen en weer begon te springen. Dean gaf me een klein zetje en begon te lachen. 'Doe eens normaal jij, moron!' 'Sorry, ik wist niet dat je je zo voor me schaamde', zei ik grijnzend. 'Kom op we gaan nu naar het midden, ik word er zenuwachtig van!' Ik grinnikte en toen liepen we naar het midden van de dansvloer toe.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Michelle Zoëlla Grande.

Ik glimlach als Alexander me omhelst.
    'Z'n gangetje,' zeg ik en grijns een beetje. 'En met jou?'
    Ik kijk even naar Dean. "Zullen we wat meer naar het midden gaan? Ik hou niet zo van kanten," zei hij. Ik haalde even half-glimlachend mijn schouders op. 'Ik kom zo. Even mijn drinken op maken. Ga maar vast.' Glimlachtte ik en haalde een pluk van mijn lange bruine haar uit mijn gezicht.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."