• Hallo lieve mensen,
    Ik vroeg me af of jullie tevreden zijn met de moderators. Of jullie vinden dat ze hun 'werk' goed doen en wie jullie de beste vinden.
    Dus; zijn jullie tevreden over ze en wie behoort volgens jullie tot de betere?
    Oh ja, hebben jullie al vaak de hulp van een moderator ingeroepen?
    En kom nu niet aanzetten met; 'Nee, want ze doen aan vriendjespolitiek.' Dat doen ze namelijk niet. Dat sommige kinders nu zo jaloers als de pest zijn ...

    Excuse me. Ik ben in de leer (A).


    I recycle my thoughts.

    Ze sluiten tegenwoordig wel erg snel topics ja, dan heb je bijvoorbeeld een reactie neergezet en wil je de volgende dag kijken of daar nog op gereageerd is en dan zie je dat het topic gesloten is. Voor de rest doen de mod's het volgens mij wel goed:].

    Maar de topics worden niet voor niets gesloten.:'D Als je eens bij de topic kijkt die er is gemaakt, die van welke topics je níet moet starten, die worden sowiezo gesloten. En de topics waar ruzie van komt.:'D

    x


    ok

    Hallo lieve mensen,
    Ik vroeg me af of jullie tevreden zijn met de moderators. Of jullie vinden dat ze hun 'werk' goed doen en wie jullie de beste vinden.
    Dus; zijn jullie tevreden over ze en wie behoort volgens jullie tot de betere?
    Oh ja, hebben jullie al vaak de hulp van een moderator ingeroepen?
    En kom nu niet aanzetten met; 'Nee, want ze doen aan vriendjespolitiek.' Dat doen ze namelijk niet. Dat sommige kinders nu zo jaloers als de pest zijn ...

    Oew dat laatste stukje slaat op mij..?Oke ik daag niemand uit,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Hoezo zijn het er teveel? O.O
    Met ruim 26.000 leden is 21 moderators niet veel.


    Maar meer dan de helft van Q. komt nooit meer online!

    (...)
    Maar meer dan de helft van Q. komt nooit meer online!

    Klopt en ik weet nu ook waar het aan ligt =.=" Als je je account opzegt blijft hij gewoon bestaan zodat je de volgende keer weer je account weer kunt activeren door in te loggen.
    Over nutteloos gesproken.


    Bored.

    (...)
    Klopt en ik weet nu ook waar het aan ligt =.=" Als je je accout opzegt blijft hij gewoon bestaan zodat je de volgende keer weer je account weer kunt activeren door in te loggen.
    Over nutteloos gesproken.

    Precies. Daar erger ik me enorm aan.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Precies. Daar erger ik me enorm aan.

    Join the club ¬¬


    Bored.

    (...)
    Maar de topics worden niet voor niets gesloten.:'D Als je eens bij de topic kijkt die er is gemaakt, die van welke topics je níet moet starten, die worden sowiezo gesloten.


    Ik snap het niet:P


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    I love them <3!


    I solemny swear i am up to no good