• Hallo lieve mensen,
    Ik vroeg me af of jullie tevreden zijn met de moderators. Of jullie vinden dat ze hun 'werk' goed doen en wie jullie de beste vinden.
    Dus; zijn jullie tevreden over ze en wie behoort volgens jullie tot de betere?
    Oh ja, hebben jullie al vaak de hulp van een moderator ingeroepen?
    En kom nu niet aanzetten met; 'Nee, want ze doen aan vriendjespolitiek.' Dat doen ze namelijk niet. Dat sommige kinders nu zo jaloers als de pest zijn ...

    Euhm, es kijken, ik vind dat sommigen goed werk leveren en anderen kun juist wel iets meer doen naar mijn mening ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ze doen goed hun werk vind ik =]


    I live for the applause, you will die for it.

    Bwhàà, één iemand sluit topics echt zo snel, ma ik noem geen naam^^

    Ik ben het hartstikke eens met het werk van de moderators, en ik ben blij wie er gekozen zijn. Ookal was ik zelf niet gekozen, ik moet zeggen dat ik dit werk eigenlijk nog niet zó goed kan. Appelkirst, DarkPassion, SamxLiebe, TOMxMYGOD zijn vooral goed gekozen.<3


    ok

    Ik ben het hartstikke eens met het werk van de moderators, en ik ben blij wie er gekozen zijn. Ookal was ik zelf niet gekozen, ik moet zeggen dat ik dit werk eigenlijk nog niet zó goed kan. Appelkirst, DarkPassion, SamxLiebe, TOMxMYGOD zijn vooral goed gekozen.<3

    dankje <3


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik ben het hartstikke eens met het werk van de moderators, en ik ben blij wie er gekozen zijn. Ookal was ik zelf niet gekozen, ik moet zeggen dat ik dit werk eigenlijk nog niet zó goed kan. Appelkirst, DarkPassion, SamxLiebe, TOMxMYGOD zijn vooral goed gekozen.<3


    Ben het met je eens:D

    ik vindt het goed wat ze doen!zonder ze zou er alleen maar ruzie zijn enzo!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    Ben het met je eens:D



    Ook jij dankje Kim ! :)


    i need you like a heart needs a beat.

    nee, er zijn er inderdaad teveel
    en de helft is er maar van online, terwijl ge redelijk veel online moet komen --'


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    nee, er zijn er inderdaad teveel
    en de helft is er maar van online, terwijl ge redelijk veel online moet komen --'

    Het zijn er teveel, maar de helft is te weinig online? Dan wordt het aantal dus gehalveert en dan zijn er weer genoeg >.<


    Bored.

    IK VIND SE SUPER FANTASTIISCCHHH x3

    n_n myn mening x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Het zijn er teveel, maar de helft is te weinig online? Dan wordt het aantal dus gehalveert en dan zijn er weer genoeg >.<

    Mee eens


    when words fail, music speaks.

    wat Mariko segt n_n


    We can only learn to love by loving.

    n_n weetje ik vind de nieuwe modds beter dan de oude.. dese sijn vaker online.. x3 [maar ik vind bomm stiekem nog steeds de beste n_nmaar de nieuwe kome al aardig in de buurt :D]


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk dat 15 fso ook genoeg had geweest aangezien er van de zoveel leden ni altijd iedereen online is, ni iedereen iets fout doet, en ni iedereen ook nog werkelijk op zijn/haar account komt. :) Maar, ik ben wel tevreden over de mensen die het zijn, alhoewel ik er maar enkele écht dingen zie doen die ze moeten doen als mods ;) No Names. ^^


    007