• Er kwam gister een vriendin logeren zodat we vandaag naar de voetbal wedstrijd van mijn kleine bro konden gaan, want dat wou hij. En ik had geen zin om alleen te gaan en ik wou weten wie Lesley was want volgens mijn kleine bro had Lesley 'kaal haar'. (cat)
    Nou we moesten gezellig om 9 uur op het voetbal veld staan dus kwarts voor 8 uit bed. We werden om half 2 ook nog eens wakker gebeld en dan 2 keer, de eerste keer drukte ik weg omdat ik niet kon lezen de 2e keer liet ik hem maar gaan en nam die vriendin op. Die heeft nog een vaag gesprek gevoert naja wij dus helemaal brak op dat voetbalveld en toen gingen we kijken en begon het in de laatste minuut te regenen. --'
    Naja toen gingen we maar brak wezen en ijskoffie drinken in de HEMA. En echt Lesley was er niet eens dus nu weet ik nog steeds niet wat 'kaal haar' nou is D:
    Pfoe helemaal voor niets zo vroeg mijn bed uitgegaan.
    Dat doe ik dus ook nooit meer! D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet elke zaterdag om kwart voor 8 mijn bed uit, ik ken je pijn (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zou dat helemaal niet doen voor een voetbal tornooi.
    Ookal is het van mijn kleine broeetje.
    Maar dat van die Lesley is wel lachen xp
    en dat zou ik ook wel willen zien.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    En waren er leuke knappe voetballers?


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    En waren er leuke knappe voetballers?

    Nee dat was nog het ergste D: Die voetballen pas rond 12 uur nu alleen nog maar kleintjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voiceless schreef:
    Ik moet elke zaterdag om kwart voor 8 mijn bed uit, ik ken je pijn (krul)

    Woow, waarom elke?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet soms op zaterdag/zondag om half zes uit mijn bed.

    Beat that? (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Voiceless schreef:
    Ik moet elke zaterdag om kwart voor 8 mijn bed uit, ik ken je pijn (krul)


    Alleen dan om half 8 :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Actors schreef:
    Ik moet soms op zaterdag/zondag om half zes uit mijn bed.

    Beat that? (krul)

    Waarom zo vroeg? o.o Lijkt me een hell!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Waarom zo vroeg? o.o Lijkt me een hell!

    Ik werk in een bakkerij en moet om 6 uur op mijn werk zijn.
    Als ik zo vroeg moet opstaan ben ik een zombie, dan bijt ik om het minste.

    Al neem ik wel steeds vaker de namiddag dienst. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Actors schreef:
    (...)
    Ik werk in een bakkerij en moet om 6 uur op mijn werk zijn.
    Als ik zo vroeg moet opstaan ben ik een zombie, dan bijt ik om het minste.

    Al neem ik wel steeds vaker de namiddag dienst. (:


    Ik werk ook in een bakkerij/in de winkel, maar ik hoef pas om 8 uur te beginnen + ik hoef alleen de trap af te lopen en ik ben er (ik woon boven een bakker)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Actors schreef:
    (...)
    Ik werk in een bakkerij en moet om 6 uur op mijn werk zijn.
    Als ik zo vroeg moet opstaan ben ik een zombie, dan bijt ik om het minste.

    Al neem ik wel steeds vaker de namiddag dienst. (:

    Ooh jaa daar moet je dan vroeg je bed voor uit ja! Lijkt me super vervelend!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Horchata schreef:
    (...)

    Ik werk ook in een bakkerij/in de winkel, maar ik hoef pas om 8 uur te beginnen + ik hoef alleen de trap af te lopen en ik ben er (ik woon boven een bakker)

    Wel de winkel gaat om 7 uur open maar we moeten in dat uur voor die open gaat alles inladen -best een grote winkel- en bestellingen klaarmaken. En dan zijn we nog eens met 3. :')

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 22:00 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Actors schreef:
    (...)
    Wel de winkel gaat om 7 uur open maar we moeten in dat uur voor die open gaat alles inladen -best een grote winkel- en bestellingen klaarmaken. En dan zijn we nog eens met 3. :')


    Ja dat moest ik de eerste keer ook doen, moest ik helpen met alles klaarzetten enzo, maar nu mag ik later beginnen :3


    There are several things that I have been doing wrong.