• Hallo lieve mensen,
    Ik vroeg me af of jullie tevreden zijn met de moderators. Of jullie vinden dat ze hun 'werk' goed doen en wie jullie de beste vinden.
    Dus; zijn jullie tevreden over ze en wie behoort volgens jullie tot de betere?
    Oh ja, hebben jullie al vaak de hulp van een moderator ingeroepen?
    En kom nu niet aanzetten met; 'Nee, want ze doen aan vriendjespolitiek.' Dat doen ze namelijk niet. Dat sommige kinders nu zo jaloers als de pest zijn ...

    Ik ben het hartstikke eens met het werk van de moderators, en ik ben blij wie er gekozen zijn. Ookal was ik zelf niet gekozen, ik moet zeggen dat ik dit werk eigenlijk nog niet zó goed kan. Appelkirst, DarkPassion, SamxLiebe, TOMxMYGOD zijn vooral goed gekozen.<3
    xD danku (K)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmmmm... ik weet het eigenlijk niet.
    Ik heb toch geen klachten ofzo.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ik heb geen last van ze en ze doen hun taak goed. :3


    blame the bully.

    Ik vind de mods eigenlijk wel erg goed gekozen.
    Want Bomm, DarkPassion, Mups,Bo en al die andere zijn volgens mij wel goede mods ^^ Ze kunnen leuk zijn maar ook serieus en dát moet een goede mod kunnen ^^

    Als ik nee zeg word ik verbannen dat weet ik nu al. Maar tot nu toe nog geen problemen met ze gehad

    Ik vind de mods eigenlijk wel erg goed gekozen.
    Want Bomm, DarkPassion, Mups,Bo en al die andere zijn volgens mij wel goede mods ^^ Ze kunnen leuk zijn maar ook serieus en dát moet een goede mod kunnen ^^

    Tnx (K)


    when words fail, music speaks.

    Als ik nee zeg word ik verbannen dat weet ik nu al. Maar tot nu toe nog geen problemen met ze gehad

    Dat lijkt me sterk, het is geen iran ofzo hier. -.-

    Als ik nee zeg word ik verbannen dat weet ik nu al. Maar tot nu toe nog geen problemen met ze gehad

    Waarom zouden we je bannen als je 'Nee' zegt? ¬¬


    Bored.

    Als ik nee zeg word ik verbannen dat weet ik nu al. Maar tot nu toe nog geen problemen met ze gehad

    Neejhoor iedereen eigen mening


    when words fail, music speaks.

    Hmmz.. ja vind dat ze wel goed werk doen enzo :Y) altijd aardig, gewoonweg geweldige mensen xD

    Ik ben het hartstikke eens met het werk van de moderators, en ik ben blij wie er gekozen zijn. Ookal was ik zelf niet gekozen, ik moet zeggen dat ik dit werk eigenlijk nog niet zó goed kan. Appelkirst, DarkPassion, SamxLiebe, TOMxMYGOD zijn vooral goed gekozen.<3

    Nog bedankt daarvoor trouwens =)


    BAM!

    ik vidn ze wel overdreven enzo

    ik vidn ze wel overdreven enzo

    Tsjah, wij hebben ook regels waar we ons aan moeten houden en wij zijn er nu eenmaal om degenen die regels overtreden te 'straffen'.


    Bored.

    (...)
    Tsjah, wij hebben ook regels waar we ons aan moeten houden en wij zijn er nu eenmaal om degenen die regels overtreden te 'straffen'.

    Jups


    when words fail, music speaks.

    Waarom zeuren jullie nou eigenlijk dat het er teveel zijn? Beter meer dan weinig toch ?:'D


    ok

    ik vind dat ze goed hun werk doen alleen vind ik het jammer dat er sommige mods bijna niet tot nooit online zijn