• Doordat er steeds meer vals gespeeld werd met het geven van kudo's (door bijvoorbeeld gebruik te maken van proxy servers), is het vanaf nu alleen nog maar mogelijk om kudo's te geven wanneer je ingelogd bent.

    Hopelijk zal het valsspelen hierdoor niet meer mogelijk zijn en heeft iedereen weer de kans om in de top 5 te staan (Y)


    Dit is mijn signature...

    Lovato schreef:
    Mooi zo, is dat ook weer opgelost (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ghiaccio schreef:
    Werkt het wel?Ik zie weer een story met 144 kudos en dat is een story met in elk hoofdstuk sex


    Omfg, lol. Hier heb ik echt om moeten lachen. Maar, het werkt wel, zo te zien vinden mensen dat soort verhalen wel erg leuk. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Gebeurde dat dan?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Soave schreef:
    (...)

    Maar dan kun je, je toch gewoon inloggen bij een proxy server?


    Denk het niet... Heb je dan niet gewoon op je account al gekudood? (of hoe je dat in voltooid deelwoord schrijft XD)


    help

    Ghiaccio schreef:
    Werkt het wel?Ik zie weer een story met 144 kudos en dat is een story met in elk hoofdstuk sex


    Hahahahah, maar hoeveel abo's heeft die story? Meer dan 600, dus het lijkt me wel normaal dat die in de top staat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    RainbowDay schreef:
    Mooi daar zijn we ook van af :'D


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hahahahah, maar hoeveel abo's heeft die story? Meer dan 600, dus het lijkt me wel normaal dat die in de top staat.
    Hoe minder inhoud, hoe meer abo's tegenwoordig. Hahja, ze zal ze vast wel verdienen zeker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Hoe minder inhoud, hoe meer abo's tegenwoordig. Hahja, ze zal ze vast wel verdienen zeker.


    Dat vind ik dus echt jammer want de echt goeie verhalen hebben juist heel weinig abo's meestal


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat vind ik dus echt jammer want de echt goeie verhalen hebben juist heel weinig abo's meestal
    Ik vind het ook jammer, maar volgens mij moet je verhaal meegaan met de hype, kort zijn, inhoudloos en soms vulgair.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik vind het ook jammer, maar volgens mij moet je verhaal meegaan met de hype, kort zijn, inhoudloos en soms vulgair.


    Ik wil ook wel eens met de hype mee gaan maar ik probeer wel iets origineels te bedenken, soms ook niet maar dat gebeurt niet vaak


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik wil ook wel eens met de hype mee gaan maar ik probeer wel iets origineels te bedenken, soms ook niet maar dat gebeurt niet vaak
    Ik heb mij er al bij neergelegd dat ik nooit in de top5 zal graken en nooit veel abo's zal hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hm. Ik had één keer een Draco Malfoy verhaal gemaakt en net toen was er een dikke hype rondom hem. :'D
    Nou ja, daar heb ik wel even van geprofiteerd, maar dat verhaal is al meer dan een jaar afgelopen. ^^
    O, wat was ik toen nog jong. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Errin schreef:
    (...)Ik heb mij er al bij neergelegd dat ik nooit in de top5 zal graken en nooit veel abo's zal hebben.


    Ach ja, beter een goed verhaal en niet in de top 5 dan een slecht verhaal & wel in de top 5. Tenminste dat is mijn motto


    Physics is awesome

    Mooi zo, is dat ook weer opgelost. :)

    Eyes schreef:
    (...)

    Ach ja, beter een goed verhaal en niet in de top 5 dan een slecht verhaal & wel in de top 5. Tenminste dat is mijn motto
    Je hebt ook gelijk. Van slechte geschreven verhalen, zal je schrijfvaardigheid niet verbeteren. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?