• Doordat er steeds meer vals gespeeld werd met het geven van kudo's (door bijvoorbeeld gebruik te maken van proxy servers), is het vanaf nu alleen nog maar mogelijk om kudo's te geven wanneer je ingelogd bent.

    Hopelijk zal het valsspelen hierdoor niet meer mogelijk zijn en heeft iedereen weer de kans om in de top 5 te staan (Y)


    Dit is mijn signature...

    ja ik vind het idee super alleen kan ik de hele Kudo knop niet meer vinden hij is helemaal weg D:


    You people laugh because I'm different I laugh because they are all the same

    Wat een goed idee!!


    I was an angel living in the garden of evil

    Dat is wel fijn :D Misschien komen er nu eens andere stories in de top 5 te staan dan die belachelijk slechte dingen zonder inhoud....


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh beter! Ik had namelijk een user op facebook die iedereen hetzelfde berichtje stuurde met de link naar die story en het verzoek om kudo's te geven, dat vond ik al zo lame. (:

    Histoire schreef:
    Eindelijk (:
    Thanks Rutger _O_


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ScotlandYard schreef:
    Eindelijk. Misschien wordt de top nu weer wat rechtvaardiger.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Yay! _O_


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chace schreef:
    Hm, nu kan ik ineens helemaal geen kudo's meer geven (dan komt er een melding dat ik al een kudo heb gegeven, terwijl dat niet zo is) en als je bij quizzen op "uitkomsten" klikt is het hele kudo-knopje verdwenen. Kan dit worden opgelost? _O_

    Het knopje bij quiz-uitkomsten is inmiddels weer terug (Y)

    Heb je nog steeds dat je helemaal geen kudo's meer kunt geven? Kun je me een link sturen van een voorbeeld?


    Dit is mijn signature...

    Nu kunnen mijn opa en oma me geen kudo geven vanuit Turkije... lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Moeten ze maar lid worden :)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Het knopje bij quiz-uitkomsten is inmiddels weer terug (Y)

    Heb je nog steeds dat je helemaal geen kudo's meer kunt geven? Kun je me een link sturen van een voorbeeld?

    Nee, je kunt quizzen nog steeds ging kudo's geven. Dat is bij elke quiz zo.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ghehe, ik ga het ze leren via de cam.
    En uhm één probleempje, waarom kan ik maar één keer kudo geven voor één creatie? Want nu ik een kudo wil geven voor mijn quiz of een ander verhaal lukt het niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh wacht, bij een ander verhaal lukt het wel weer. De quiz is al verteld hierzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Equestria schreef:
    (...)
    Nee, je kunt quizzen nog steeds ging kudo's geven. Dat is bij elke quiz zo.

    Er stond nog een ander foutje in de software (A)

    Nu dan?


    Dit is mijn signature...

    Oh nu lukt het weer wel. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.