• Ik kan niet de enige Belg zijn die vandaag vrijaf heeft door de staking.

Ja, voor de Nederlanders die het niet weten: vandaag is er een algemene staking in België. Velen leggen het werk neer (in fabrieken, scholen, openbaar vervoer) Ook in mijn school zijn er leerkrachten die staken. Er staken zoveel leerkrachten dat ze besloten hebben géén lessen te doen, maar wel 'opvang'. Serieus, ik ga geen 24km/dag afleggen voor 8 uur in een studiezaal te zitten.

Wel, vertel. Hoe komt het dat jij hier vandaag op Quizlet zit? Staking, ziek,... ?

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

*Steekt hand op*
    Jep wij ook. Al hebben we niet echt vrijaf, maar mochten we een soort van kiezen of we naar school gingen of niet. We hadden maar zo'n 3 lesuren, verspreid over de hele dag. Dus de meesten blijven wel thuis. (nerd)

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Ik heb de eerste 5 uur vrij.. Iets wat ik normaal vreselijk vind omdat ik maar 3 uur les heb maar wel pas om 5 uur thuis ben. Maar nu met mijn brakke hoofd ben ik wel blij dat ik een beetje kon uitslapen ;3

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Mijn broertje. *Annoyed.*

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Errin schreef:
    (...)Wow, het betert daar precies.

Ja echt he. Maar we kregen zo'n brief dat ze het begrepen, maar dat we dan zo'n briefje van de lijn mee moesten nemen als bewijs c:

Olive

Eerste vier uur vrij dus ik hoef pas om half 1 op school te zijn (:

Take risks and conquer your fears.

Authors schreef:
    (...)

Ja echt he. Maar we kregen zo'n brief dat ze het begrepen, maar dat we dan zo'n briefje van de lijn mee moesten nemen als bewijs c:
    hopelijk graak je dan aan zo'n briefje.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Errin schreef:
    (...)hopelijk graak je dan aan zo'n briefje.

Ik heb al eentje c: Dus alles is in orde.

Olive

ik heb toetsweek dus ik hoefde maar 3 uur naar school

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Ik ben vrij, omdat er tentamenweken zijn en ik heb morgen pas mijn tentamen.

Never look back, don't doubt tomorrow.

Bij ons op school is er geen staking, maar bijna niemand geraakte op school door stakingen van bussen en treinen dus moest niemand gaan ^^

Ik heb wel school, maar we hebben geen les dus ga ik gewoon niet (krul)

all I want is the taste that your lips allow

Bus gemist. En toen, oeps, volgende bus ook. En toen aaah, wat jammer, had het geen zin meer :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Lang leve de staking :Y)
    Ik ga zometeen met de hele klas bowlen (:

Never run out of reasons to smile...

Ik had sowieso geen school. Net klaar met die examens. 7-8 weken geleerd. Ik heb wel eens een weekje vrij verdiend vind ik zelf. (cat)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Nog steeds examens

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right