• Was gister met een vriendin aan het praten over online spellen die we vroeger altijd speelde en we kwamen uit op habbohotel. Dus ik na echt iets van 5 jaar proberen in te loggen (kon op email anders was dat niet eens gelukt.) Ben echt 2 minuten in een kamer en krijg gelijk 5 vriendenverzoeken van jongens die willen weten hoe oud ik ben? En vervolgens vraagt iemand of ik zijn slaaf wil zijn? Ik dacht dat habbo voor kinderen/jongeren gemaakt was?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    met de wereld gaat alles goed

    het zijn de mensen die verneukt zijn


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Eyes schreef:
    Je hebt altijd van die perverts en helaas nemen die ook wel eens sites over zoals habbohotel

    Disposition schreef:
    Zoiets heet nou het internet. Waar iedereen anoniem is en kan doen wat hij/zij wil, wanneer en hoe ze dat willen.


    Bad decisions make good stories.

    HAHA lol. Ik weet nog dat ik samen met een vriendin altijd habbo seks ging hebben met van die jongens. Toen zaten we nog in groep 8, en zaten we daar zo achter die computer ahha omg


    Alleen maar tranen van geluk

    Spacious schreef:
    Yep. Er zijn tegenwoordig op alle kinder/jeugd site's pedo's en perverts te vinden. Het is opzich al een triest probleem, nog triester is dat er niets aan gedaan kan worden, omdat je je op internet als compleet ander individueel kan voordoen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page