• Was gister met een vriendin aan het praten over online spellen die we vroeger altijd speelde en we kwamen uit op habbohotel. Dus ik na echt iets van 5 jaar proberen in te loggen (kon op email anders was dat niet eens gelukt.) Ben echt 2 minuten in een kamer en krijg gelijk 5 vriendenverzoeken van jongens die willen weten hoe oud ik ben? En vervolgens vraagt iemand of ik zijn slaaf wil zijn? Ik dacht dat habbo voor kinderen/jongeren gemaakt was?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Je hebt altijd van die perverts en helaas nemen die ook wel eens sites over zoals habbohotel


    Physics is awesome

    Yep. Er zijn tegenwoordig op alle kinder/jeugd site's pedo's en perverts te vinden. Het is opzich al een triest probleem, nog triester is dat er niets aan gedaan kan worden, omdat je je op internet als compleet ander individueel kan voordoen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 6:09 ]


    I love you Tim

    Zoiets heet nou het internet. Waar iedereen anoniem is en kan doen wat hij/zij wil, wanneer en hoe ze dat willen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    HAHAHAHA. Habbo, goede oude tijden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat was daar vroeger ook al :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Disposition schreef:
    Zoiets heet nou het internet. Waar iedereen anoniem is en kan doen wat hij/zij wil, wanneer en hoe ze dat willen.


    Deep inside, I've never felt alive

    De reden waarom ik van habbo weg was. Door die pervs. Ben nu weer terug voor een vriendin, though.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Haha, ja maar dat was vroeger ook al zo.
    'Wil jij mijn slaaf zijn?''Wil jij mijn kind zijn?''Wil je verkering?''Kom naar mijn kamer, gaan we het bed in.'
    Ik heb dat echt zóo lang gedaan.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat was toen ik het speelde ook al zo XD -7jaar geleden-
    Alleen toen was het meer, wie wil mijn kind / vader / moeder zijn?
    Toen had ik een papa.. Alleen na 2 dagen kwam hij niet meer online ):
    Dus toen kreeg me poppetje een vriendje en voor ik het weet lag ik daar zwanger in een ziekenhuis.

    Echt vaag..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Spacious schreef:
    Yep. Er zijn tegenwoordig op alle kinder/jeugd site's pedo's en perverts te vinden. Het is opzich al een triest probleem, nog triester is dat er niets aan gedaan kan worden, omdat je je op internet als compleet ander individueel kan voordoen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    heb ik een paar jaar geleden al gemerkt

    Ga naar evilhotlelxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Spacious schreef:
    Yep. Er zijn tegenwoordig op alle kinder/jeugd site's pedo's en perverts te vinden. Het is opzich al een triest probleem, nog triester is dat er niets aan gedaan kan worden, omdat je je op internet als compleet ander individueel kan voordoen.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Uneventful schreef:
    HAHAHAHA. Habbo, goede oude tijden.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Habbo is nogal veranderd, haha.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"