• HELLEUW,

    ik en mijn vriendin zijn een plannetje aan het bedenken om One direction naar België te krijgen, we hadden al gedacht aan Handtekeningen te verzamelen, maar dat is te Debiel. Weet er iemand wat beters?


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Wanrooy schreef:
    Voorlopig komen hun toch nog niet naar België & Nederland. Ze waren bezig in Amerika en nu in Australië. En daarna komt een tour door de UK. Er is nog niks bekend gemaakt over een Europese tour en als ze dat gaan doen, zal het rond 2013 zijn en dan komen ze denk ik wel naar beide landen. Pfft, wat een gedoe om niks. Don't blame me, my opinion.


    Tell me about it, stud.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:15 ]

    SEXYSTYLES schreef:
    Ze moeten ook echt naar Nederland komen, alhoewel ik dicht bij Belgie woon, dus ik kan er wel makkelijk naartoe maar toch.
    Belgie is kleiner dan Nederland, waarom niet ook naar Nederland komen potverdorie.


    zo vreselijk veel verschillen ze niet in oppervlakte hoor ahah


    every girl is magnificent. you are beautiful.

    1D1D1D schreef:
    (...) voelt ge u nu stoer of wa? ;d in een interview op de radio zeiden ze dat ze naar België gaan komen en misschien al van de jaar :') dus please voelt u nie en als ge mij haat ofzo,zwijgt dan gewoon (: en trouwens elke directioner is gelijk.


    Ze zegt toch niet dat ze je haat? Ik vind je eerlijk gezegd nogal overdrijven. --'

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:15 ]