• HELLEUW,

    ik en mijn vriendin zijn een plannetje aan het bedenken om One direction naar België te krijgen, we hadden al gedacht aan Handtekeningen te verzamelen, maar dat is te Debiel. Weet er iemand wat beters?


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    SEXYSTYLES schreef:
    Ze moeten ook echt naar Nederland komen, alhoewel ik dicht bij Belgie woon, dus ik kan er wel makkelijk naartoe maar toch.
    Belgie is kleiner dan Nederland, waarom niet ook naar Nederland komen potverdorie.


    --' typisch, ons land is klein maar fijn ;)
    wij zeiken ook niet als JB enzo naar nederland gaan!


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus hun hebben al de acteurs van Twilight gehad, dan mag 1D nog wel een keer naar Nederland komen


    Ze zijn al geweest, gun ons ook wat.


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    xParis schreef:
    (...)

    Ze zijn al geweest, gun ons ook wat.


    Waarom schop je, je eigen topic omhoog?


    Physics is awesome

    Narwhals schreef:
    We doen gewoon een massive 1Dquizletters flashmob :Y)


    Firm believer of all that is magic

    MrCelebUK is volgens heel veel Directioners fake,
    + is het dan al zeker? Want bij de updates stond Belgie dr wel bij :D
    Maar 1Direction_BE heeft dr niks van gezegd zover ik weet, of wel?
    Laten we maar hopen dat ze komen ;D


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik zou eerder een actie beginnen om ze weg te houden (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    het is nog helemaal niet zeker naar welke landen ze komen.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    het is nog helemaal niet zeker naar welke landen ze komen.


    Nou dat lijkt me wel aangezien ze al op tour zijn & al een paar landen hebben bezocht, daar hebben opgetreden


    Physics is awesome

    een paar dingen:
    - MrCelebUK is volgens de meeste mensen fake, maar oke. Wacht gewoon tot 1D of hun management het bevestigt.
    - KOM NAAR NEDERLAND 1D WOOOOOOOOOOPWOOOOOOP.


    The universal language of art.

    Er was ergens uitgelekt dat het Manegement er aan zat te denken One Direction weer naar Nederland te sturen, dit zou dan in mei gebeuren. Ik weet niet of het waar is, maar veel mensen hebben het er al over en het stond ook ergens in de Meiden magazine. Maar ik weet wel zeker dat ze nog een keer terug komen hoor, maken jullie de daar maar geen zorgen over. Toen ze hier waren hadden ze trouwens niet eens een echt concert gegeven volgens veel mensen die waren geweest. Dus die komt vast en zeker nog wel een keer.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:57 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    1D is al eens naar Nederland geweest.Nu is het onze beurt.(Belgische directioners aan de top!)Wij zijn een superklein landje en we hebben niet vaak bekende mensen in ons land.Nederlanders,wij hebben ook niet gezeikt toen dat 1D naar jullie land kwam,gun België ook eens wat... Haters gaan me haten :3

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:51 ]

    OMFG als hun ooit naar nederland komen heb ik mijn ouders zo hard te pakken.
    Hun zeiden "ze komen toch niet maar als ze komen mag jij met K erheen op onze kosten" hahahahahah omg dan spring ik echt rond van de hyperheid(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    1D1D1D schreef:
    1D is al eens naar Nederland geweest.Nu is het onze beurt.(Belgische directioners aan de top!)Wij zijn een superklein landje en we hebben niet vaak bekende mensen in ons land.Nederlanders,wij hebben ook niet gezeikt toen dat 1D naar jullie land kwam,gun België ook eens wat... Haters gaan me haten :3


    Sighs. Nederland verdient het net zo hard als België. Plus het feit dat veel belgen mee hebben gedaan met Bring 1D to me, en die bandjes wonnen en dus naar Nederland kwamen. En ik heb toch echt wat tweets gezien van Belgen die liepen te zeiken. Anyways, ze komen sowieso naar Nederland hebben ze gezegd .. alleen voorlopig niet. Dus ik ga wel naar Engeland om ze te zien. :')


    To infinity and beyond •

    In 2013 komen ze naar NL toch?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Voorlopig komen hun toch nog niet naar België & Nederland. Ze waren bezig in Amerika en nu in Australië. En daarna komt een tour door de UK. Er is nog niks bekend gemaakt over een Europese tour en als ze dat gaan doen, zal het rond 2013 zijn en dan komen ze denk ik wel naar beide landen. Pfft, wat een gedoe om niks. Don't blame me, my opinion.