• HELLEUW,

    ik en mijn vriendin zijn een plannetje aan het bedenken om One direction naar België te krijgen, we hadden al gedacht aan Handtekeningen te verzamelen, maar dat is te Debiel. Weet er iemand wat beters?


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Eyes schreef:
    Maar ze hadden toen toch zo'n actie op twitter waarbij de mensen op twitter mochten zeggen waar ze wilde dat 1D heen ging? heeft toen werkelijk niemand Nederland gezegd? Ik had het ook gewoon moeten zeggen

    Je wel, dat is gezegd en geretweet. Maar dat zegt nog niets over of ze daar ook echt heen gaan. En MrCelebUK vertrouw ik niet meer volledig omdat het eerst een fanaccount was en nu vaak van die rare acties heeft om nieuwe volgers te krijgen. Ik wacht gewoon rustig tot One Direction of hun managment iets bevestigt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Feltbeats schreef:
    Ze moeten ook echt naar Nederland komen, alhoewel ik dicht bij Belgie woon, dus ik kan er wel makkelijk naartoe maar toch.
    Belgie is kleiner dan Nederland, waarom niet ook naar Nederland komen potverdorie.

    Kom laten we even nadenken.
    Ze zijn al naar Nederland geweest en België wordt al genoeg overgeslagen door bands.

    Melancholia schreef:
    (...)
    Kom laten we even nadenken.
    Ze zijn al naar Nederland geweest en België wordt al genoeg overgeslagen door bands.


    Ik ben het met je eens. We hebben ze toch al gehad. En als je dan al een mega fan bent, trein 'm naar Belgenland.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens. We hebben ze toch al gehad. En als je dan al een mega fan bent, trein 'm naar Belgenland.


    Dus hun hebben al de acteurs van Twilight gehad, dan mag 1D nog wel een keer naar Nederland komen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus hun hebben al de acteurs van Twilight gehad, dan mag 1D nog wel een keer naar Nederland komen


    Tuurlijk mogen ze nog een keer naar Nederland komen, maar we moeten toch niet boos worden omdat Belgïe wel One Direction krijgt en wij niet, kom op, er zijn genoeg bandjes naar Belgïe geweest die ik geweldig vond en daar was ik ook niet boos over, ze komen heus nog wel een keer naar Nederland, ze zijn toch al best bekend. :3


    SLOAN.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus hun hebben al de acteurs van Twilight gehad, dan mag 1D nog wel een keer naar Nederland komen


    Ik moest doe acteurs van twilight niet in België hebben hoor. :p Jullie mochten hen hebben. ^^


    Take me to wonderland

    Peeta schreef:
    (...)

    Tuurlijk mogen ze nog een keer naar Nederland komen, maar we moeten toch niet boos worden omdat Belgïe wel One Direction krijgt en wij niet, kom op, er zijn genoeg bandjes naar Belgïe geweest die ik geweldig vond en daar was ik ook niet boos over, ze komen heus nog wel een keer naar Nederland, ze zijn toch al best bekend. :3


    Ja, ik snap je wel maar toch. En ik ben erg fan van ze aangezien ik een keer over hun allemaal heb gedroomd en vannacht heb ik van Liam Payne gedroomd, het is me nog niet gebeurt dat ik heb gedroomd over iemand waarvan ik fan ben


    Physics is awesome

    Smugness schreef:
    (...)

    Ik moest doe acteurs van twilight niet in België hebben hoor. :p Jullie mochten hen hebben. ^^


    Had ze dan even op de trein naar Nederland gezet! Maar mijn favorieten kwamen niet naar België


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, ik snap je wel maar toch. En ik ben erg fan van ze aangezien ik een keer over hun allemaal heb gedroomd en vannacht heb ik van Liam Payne gedroomd, het is me nog niet gebeurt dat ik heb gedroomd over iemand waarvan ik fan ben


    Ik noem mezelf eerder fan als ik alle nummers goed ken en de muziek goed vind, dan dat ik over iemand droom, maar oké.


    SLOAN.

    Eyes schreef:
    (...)

    Had ze dan even op de trein naar Nederland gezet! Maar mijn favorieten kwamen niet naar België


    Had eerder gezegd dat je ze wou. D:


    Take me to wonderland

    Peeta schreef:
    (...)

    Ik noem mezelf eerder fan als ik alle nummers goed ken en de muziek goed vind, dan dat ik over iemand droom, maar oké.


    Ik zei alleen dat ik nog van andere artiest had gedroomd waarvan ik fan was, dus het komt raar over wat jij zegt. (ik bedoel het niet aanvallend)

    En ik ken hun nummers goed en ik vind hun muziek ook goed


    Physics is awesome

    Smugness schreef:
    (...)

    Had eerder gezegd dat je ze wou. D:


    Ja maar ik hoorde/las het te laat. Anders dan had ik alle niet fans wel gevraagd om ze te ontvoeren naar Nederland(nerd)


    Physics is awesome

    Ik ga sowieso! Ik móet gewoon!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Discord schreef:
    Geen hoofdletter gebruiken aan het begin van een zin maar wel bij de woorden "handtekening" en "debiel", dat is pas debiel :Y)


    Als je niets anders te doen hebt ga dan gewoon weg ;)


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    ze moeten ook naar nederland komen, alleen als ze niet komen pak ik gewoon de trein naar belgië, ik woon toch best wel dichtbij bij belgië. Maar ze moeten ook naar nederland komen. (:


    My biggest fear is oblivion.