• Ja zo heet mijn hamster.
    Vernoemt naar 'Castiel' uit supernatural.
    Omdat ik van hem hou <3
    Nu is mijn hamster alleen een meisje, maar dat maakt niet uit :c

    Ik heb haar vanmiddag gekocht, maar ze heeft me gebeten,
    en ik ben bang voor haar.
    Nou nee, niet echt bang bang, maar ik durf haar niet vast te pakken omdat ze zo klein en iel is , en ik ben bang dat ze breekt:c
    Maar dat had ik ook met Matti, mijn vorige hamster, in het begin dus oke.

    Maar heel stiekem vond ik mijn vorige hamster leuker maar ik denk dat dat gewoon is omdat ik nog moet wennen, aangezien Castiel en Matti heel verschillend zijn natuurlijk.

    En een hamster kopen is best wel raar, het was echt zo 'Welke wil je?' En toen stopte die man haar in een doosje, en deedtie dat doosje in een tasje, en ik had echt het gevoel alsof ik nagellak aan het kopen was of zo ;/
    maar oke.

    Ik ben blij nu. Ik hou van hamsters.
    En ik moest dit even met jullie delen. (:

    Edit:


    CASTIEL <3

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 18:01 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Neem er nog een en noem die Dean hahaha.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Neem er nog een en noem die Dean hahaha.


    And make them hook up. 8D

    Ahum, nice. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Peeta schreef:
    Neem er nog een en noem die Dean hahaha.


    Haha, ik ben met een vriendin gegaan, en zei wil nu ook een hamster kopen, omdat ze Castiel zo lief vind, en toen zei ze 'IK NOEM DE MIJNE DEAN'
    Ik ben zo trots op haar. Ik heb haar 3 dagen geleden supernatural laten zien, en ze is nu al helemaal verslaafd (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    En een hamster kopen is best wel raar, het was echt zo 'Welke wil je?' En toen stopte die man haar in een doosje, en deedtie dat doosje in een tasje, en ik had echt het gevoel alsof ik nagellak aan het kopen was of zo ;/
    maar oke.

    Voor hen, de verkopers, is het ook gewoon als nagellak. Dat zijn voor hen geen beestjes die liefde krijgen/geven. Dat is handelswaar. Sommigen behandelen het met respect, anderen niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ohhh dan moet jij een geweldige hamster hebben. (nerd) Ik wil ook een grote hamsterfamilie met Sam, Dean en John.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik wil ook weer een hamster! Maar dan een grote, niet zo'n russische ofzo. Die bijten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chroniqueur schreef:
    Ohhh dan moet jij een geweldige hamster hebben. (nerd) Ik wil ook een grote hamsterfamilie met Sam, Dean en John.

    Ik ga gewoon heel veel hamsters kopen, en ze allemaal vernoemen naar een karakter uit supernatural & het dan naspelen. Met hamsters. ;D
    hahahaha x'D


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Negligible schreef:
    Ik wil ook weer een hamster! Maar dan een grote, niet zo'n russische ofzo. Die bijten

    Ik heb een goudhamster.
    Dat is ook een 'grote'
    Die dwerghamsters zijn iets te klein voor mijn doen,
    heel schattig enzo maar ontzettend inimini En ik durf Castiel niet eens vast te pakken omdat ik bang ben dat ze kapot gaat. laat staan een dwerghamster haha


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Hamsters zijn schattig! :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    vocalizer schreef:
    (...)
    Ik heb een goudhamster.
    Dat is ook een 'grote'
    Die dwerghamsters zijn iets te klein voor mijn doen,
    heel schattig enzo maar ontzettend inimini En ik durf Castiel niet eens vast te pakken omdat ik bang ben dat ze kapot gaat. laat staan een dwerghamster haha

    Hahaha, ik wist niet meteen een ras om aan de grootte aan te duiden :')
    Maar ik heb ook nog zo'n goudhamster gehad. En een kleine Russische, een beige een witte met zwarte vlekken en nog wel een paar.. Ik vond ze echt leuk, maar nadat mijn laatste ontsnapt was mocht ik geen meer, mijn moeder was er vies van.
    En zo breekbaar is dat niet hoor.. Bij mij liep dat over mijn schouders en kroop dat in mijn haar enzo, was echt leuk. Ik heb ze zelfs een paar keer laten vallen :x Natuurlijk van niet erg hoog.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Hahaha, ik wist niet meteen een ras om aan de grootte aan te duiden :')
    Maar ik heb ook nog zo'n goudhamster gehad. En een kleine Russische, een beige een witte met zwarte vlekken en nog wel een paar.. Ik vond ze echt leuk, maar nadat mijn laatste ontsnapt was mocht ik geen meer, mijn moeder was er vies van.
    En zo breekbaar is dat niet hoor.. Bij mij liep dat over mijn schouders en kroop dat in mijn haar enzo, was echt leuk. Ik heb ze zelfs een paar keer laten vallen :x Natuurlijk van niet erg hoog.

    Ja, bij de dierenwinkel hadden ze ook russische, waren heel leuk om te zien maar ik had liever een goudhamster. Mijn vorige hamster was ook een goudhamster. Die is opgegeten door de kat.. :c Maar nu hebben we geen kat meer dus mocht ik een nieuwe. Mijn moeder is ook vies van hamsters, van alle dieren met kraaloogjes eigenlijk haha, maar omdat ik mijn vorige hamster van een vriendin kreeg met kooi en alles erbij en heel de tijd zeurde, en omdat ik er niks aan kon doen dattie dood ging, en ik er echt wel goed voor zorgde mocht ik tog een nieuwe (: & ik weet wel dattie beesten wel wat kunnen hebben maar toch. Ik had dat in het begin met mijn laatste hamster ook, en nu weer. Is gewoon weer even wennen denk ik haha


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik moest bij de titel gelijk aan Castiel uit Supernatural denken, haha. En ik heb ook een hamster, die kreeg ik gratis omdat de vorige na een week was overleden =( Alleen deze - ze heet overigens Charlie, van Good Luck Charlie - bijt nogal en als je je hand in 't hokje steekt valt ze je als 't ware aan, ze is dus nogal wild dus ik hoop dat ze nog tam te krijgen is, want zo durf ik d'r ook niet echt aan te raken en dat is best jammer want ze ziet er heel lief en dik uit dus 't is wel een leuke hamster. En misschien moet je met Castiel gewoon nog even wennen, die wordt na een tijdje heus wel tam en dan durf je d'r meer te pakken ^^


    “Love is a contradiction.”

    Aaaaawh, it's so fluffly i'm going to dieeeeee. :9~

    Omg wat een schatje !!! ;D
    Ik had een goudhamster paar jaar geleden en die had ik dikkie dik genoemd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je hamster lijkt wel een beetje op Cas ^^


    SLOAN.