• Sommige onder jullie hebben mijn topic gelezen, waarin ik vertelde dat ik uit ging een lief nodig had en vrij onzeker was over mezelf en blablabla.
    Wel gisteren was het zo ver en het was best wel een leuke avond.
    Ik raapte al mijn moed bij elkaar en sprak een jongen aan, we hadden een kleine babbel, nadien kwam ik hem nogmaals tegen en heb zijn nr gevraagd. Hij zei dat hij zijn gsm niet bij had en voerde wat klungelig zijn nr in mn gsm. Mijn vriendinnen hadden iets van dat hij mss niet het juiste nr had ingevoerd en blabla, maar toen ik naar huis reed, kreeg ik plots een smsje van hem waarin hij vertelde dat hij het jammer vond dat hij me maar even had gezien want hij vond het zalig met me. Oke ik had geen belkrediet meer dus stuurde ik met de gsm van mijn moeder om te vertellen dat ik het ook leuk vond enz. en deze ochtend stuurde ik hem om te vragen of hij fb had maar hij heeft nog steeds niet geantwoord!
    Dus nu weet ik niet goed wat ik moet denken. Vond hij me leuk en zal hij antwoorden? Of was hij gewoon zat en interesseer ik hem geen moer?

    update
    Hij heeft geantwoord en vertelde dat zijn gsm plat was en dat hij zijn oplader niet vond. Hij vroeg daarna hoe het was met mij en dat hij wou dat we nog steeds die avond waren. Ik antwoordde hem en we hebben een klein gesprekje gehad maar dan moest hij gaan slapen (het was al 1 u snachts fzo) en hij zei dat hij vroeg op moest dus heb ik hem goedemorgen gestuurd maar nog geen antwoord.
    Een vriend van me zegt dat ik moet uitkijken dat hij geen player is xD? Wat is jullie raad en mening?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 10:46 ]

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Misschien moet je 's nachts naar zijn huis gaan en hem door zijn slaapkamerraam bekijken. Werkt altijd.


    En foto's van hem nemen als hij slaapt, en dan mysterieuze teksten in rode verf op zijn muur achterlaten!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    En foto's van hem nemen als hij slaapt, en dan mysterieuze teksten in rode verf op zijn muur achterlaten!


    ... En dreigen zijn moeder te ontvoeren als hij je niet terug smst, lol.


    i put the fun in funeral

    Uneventful schreef:
    Dude, jij komt echt zo wanhopig over.

    Wat bedoel je?

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    ... En dreigen zijn moeder te ontvoeren als hij je niet terug smst, lol.


    Ja! En stuur hem heel veel liefdesbrieven en leg ze op zijn kussen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ja! En stuur hem heel veel liefdesbrieven en leg ze op zijn kussen.


    Kijk, jij snapt het!
    Nou vezz, je weet wat je te doen staat.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Kijk, jij snapt het!
    Nou vezz, je weet wat je te doen staat.

    De hoop dus opgeven xD

    vezz schreef:
    (...)
    De hoop dus opgeven xD


    *Facepalm* I really want to burn girls like you. Like witches.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    *Facepalm* I really want to burn girls like you. Like witches.

    Sorry maar mijn brain wil niet mee dus je zult me moete helpe!

    vezz schreef:
    (...)
    Sorry maar mijn brain wil niet mee dus je zult me moete helpe!

    Ik zal het je glashelder uitleggen:
    1. Je bent die jongen aan het claimen.
    Gevolg: (verrassing!) Hij schrikt af en smst niet meer terug.
    Conclusie: Laat die jongen met rust.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Pfft, ik weet niet wáár je last van hebt of onder welke druk jij staat maar je doet soms alsof je leven afhangt van jongens.
    Laat het nou gewoon rusten, niet alles hoeft binnen een paar minuten geregeld te worden. Als ik in jou buurt zou zijn zou ik alleen maar zenuwachtig van je gedrag worden, pas op dat je hem er niet mee afschrikt.


    Life is hard and then we die

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Ik zal het je glashelder uitleggen:
    1. Je bent die jongen aan het claimen.
    Gevolg: (verrassing!) Hij schrikt af en smst niet meer terug.
    Conclusie: Laat die jongen met rust.
    (bloos)


    Life is hard and then we die

    vezz schreef:
    (...)
    Sorry maar mijn brain wil niet mee dus je zult me moete helpe!


    Back. The. Fuck. Off.
    Je komt heel erg stalkerig over als je die jongen constant smst. Geef hem wat ruimte. Wees neit zo wanhopig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Back. The. Fuck. Off.
    Je komt heel erg stalkerig over als je die jongen constant smst. Geef hem wat ruimte. Wees neit zo wanhopig.

    Ik sms hem niet constant jullie snappen er volgens mij geen zak van ik heb hem op 3 dagen tijd mss 5 smsjes gestuurd fzo waaronder een klein gesprekje zit

    Klim door zijn raam, middenin de nacht en zeg dat je het leuk vind om hem te zien slapen. Dan vertellen dat hij je hele leven is. Oh, vergeet jezelf niet in te smeren met glitters. Werkt gegarandeerd (Y)

    vezz schreef:
    (...)
    Ik sms hem niet constant jullie snappen er volgens mij geen zak van ik heb hem op 3 dagen tijd mss 5 smsjes gestuurd fzo waaronder een klein gesprekje zit


    Nooooooh, srsly? We begrijpen het volgens mij héél goed hoor, misschien zelfs iets beter dan jij zelf.(bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.