• Sommige onder jullie hebben mijn topic gelezen, waarin ik vertelde dat ik uit ging een lief nodig had en vrij onzeker was over mezelf en blablabla.
    Wel gisteren was het zo ver en het was best wel een leuke avond.
    Ik raapte al mijn moed bij elkaar en sprak een jongen aan, we hadden een kleine babbel, nadien kwam ik hem nogmaals tegen en heb zijn nr gevraagd. Hij zei dat hij zijn gsm niet bij had en voerde wat klungelig zijn nr in mn gsm. Mijn vriendinnen hadden iets van dat hij mss niet het juiste nr had ingevoerd en blabla, maar toen ik naar huis reed, kreeg ik plots een smsje van hem waarin hij vertelde dat hij het jammer vond dat hij me maar even had gezien want hij vond het zalig met me. Oke ik had geen belkrediet meer dus stuurde ik met de gsm van mijn moeder om te vertellen dat ik het ook leuk vond enz. en deze ochtend stuurde ik hem om te vragen of hij fb had maar hij heeft nog steeds niet geantwoord!
    Dus nu weet ik niet goed wat ik moet denken. Vond hij me leuk en zal hij antwoorden? Of was hij gewoon zat en interesseer ik hem geen moer?

    update
    Hij heeft geantwoord en vertelde dat zijn gsm plat was en dat hij zijn oplader niet vond. Hij vroeg daarna hoe het was met mij en dat hij wou dat we nog steeds die avond waren. Ik antwoordde hem en we hebben een klein gesprekje gehad maar dan moest hij gaan slapen (het was al 1 u snachts fzo) en hij zei dat hij vroeg op moest dus heb ik hem goedemorgen gestuurd maar nog geen antwoord.
    Een vriend van me zegt dat ik moet uitkijken dat hij geen player is xD? Wat is jullie raad en mening?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 10:46 ]

    Forever alone


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Forever alone


    Just like me


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Flemish schreef:
    Je zult wel zien, tijd zal het uitwijzen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Flemish schreef:
    Je zult wel zien, tijd zal het uitwijzen.


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    ... You still don't need a man.

    + gewoon even wachten, maar hoop er niet te veel op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vindt het knap, dat als, het pas net uit is - ja een paar weekjes toch - je metéén, BAM, weer een nieuwe jongen zeg maar 'zoekt'. How in 'love' were you?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Winterwerp schreef:
    Ik vindt het knap, dat als, het pas net uit is - ja een paar weekjes toch - je metéén, BAM, weer een nieuwe jongen zeg maar 'zoekt'. How in 'love' were you?

    Haha, ik was best verliefd, maar toen het een tijdje niet meer goed ging verdween alles, ik was er eigenlijk over voor dat ik het uitmaakte xD

    Flemish schreef:
    Je zult wel zien, tijd zal het uitwijzen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    BRADFORDBOY schreef:
    Ik denk dat je gewoon eventjes af moet wachten .. (:


    The universal language of art.

    ZAYNxBIEBER schreef:
    (...)

    update van het verhaal ^^

    Ugh, ik heb echt een hekel aan die claimerige meisjes. Hou eens op de hele tijd te stalken, het moet waarschijnlijk ook bloedirritant zijn voor die arme jongen. Bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Ugh, ik heb echt een hekel aan die claimerige meisjes. Hou eens op de hele tijd te stalken, het moet waarschijnlijk ook bloedirritant zijn voor die arme jongen. Bah.


    Ze stalkt niet, maar ze is gewoon hopeloos verliefd!

    Zo zie ik het dan, hé.


    Firm believer of all that is magic

    Loop niet te hard van stapel.
    Dat is de enige tip die ik je kan geven.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Zialled schreef:
    (...)

    Ze stalkt niet, maar ze is gewoon hopeloos verliefd!

    Zo zie ik het dan, hé.

    Hehe idd ik heb gevoelens voor hem, maar die moeten nog wat groeien want ik ken hem nog niet zo goed. Maar ik vind hem echt heeeeeeeeeeel leuk! xD

    Zialled schreef:
    (...)

    Ze stalkt niet, maar ze is gewoon hopeloos verliefd!

    Zo zie ik het dan, hé.

    Nee, het is aandacht zoeken. Wanhopig op zoek naar iemand anders, omdat ze een nieuwe vriend moet hebben.
    Dat vind ik echt heel erg ernstig, als je niet zonder iemand kunt leven.


    "Well, well. Look who we've got here!"