• © Copyright Dracy

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

[ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Ik ga op mijn buik liggen en hang mijn hoofd in het water. Ik probeer zo lang mogelijk mijn adem in te houden om hem dan in één zucht los te laten. Rond mijn hoofd vormen zich bubbeltjes. Mijn lichaam trekt tegen, mijn brein zend het signalen dat ik mijn hoofd uit het water moet halen. Ik weiger.
    Uiteindelijk hou ik het niet meer en haal mijn hoofd uit de natte poel om een flinke teug lucht binnen te zuigen. Donders kwaad op mezelf steek ik direct mijn hoofd weer onder.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik loop rond de vijver in het park. Dan zie ik iemand die half in het water hangt. Wat is die aan het d-
    "Charlie!" roep ik en loop naar haar toe. Ik trek haar uit het water.
    "Wat denk je dat je aan het doen bent?"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Charlotte

Plots voel ik me zweven en even denk ik dat het zo ver is. Tot ik een bekende stem hoor.
    "Wat denk je dat je aan het doen bent?"
    Ik kijk op en haal mijn natte haar uit mijn gezicht. Meteen begin ik te rillen van de kou.
    "Ik-k-k w-w-wil n-n-niemand m-meer p-p-pijn doennn Mamamary," breng ik klappertandend uit. Er stromen opnieuw tranen over mijn wangen die warme baantjes achterlaten op mijn koude gezicht.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik schud mijn hoofd en trek haar recht.
    "Charlie, dat is bullshit en dat weet je."
    Ik zie hoe koud ze het heeft.
    "Kom, mijn appartement is hier vlakbij, dan kan je je afdrogen en wat opwarmen."
    Ik sla mijn arm om haar heen en dwing haar met me mee te gaan.

[Hey hoi, ben ik weer. Mag ik een SVtje? ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Charlie, dat is bullshit en dat weet je."
    Ik kijk haar koppig aan en probeer het klappertanden tegen te houden.
    "Kom, mijn appartement is hier vlakbij, dan kan je je afdrogen en wat opwarmen."
    Nog voor ik mijn tegenzin kan uitdrukking sleurt ze me al mee.
    Goed zo, Suavez, zelfs dát kan je niet.

[Basically: Charlotte merkte dat ze Mary kwetste door met Michael een soort van samen te zijn en probeerde zichzelf te verdrinken. Voor de rest, not much.]

[En hoe zit het met de Glee club dan, ik bedoel. Hebben ze niks gemerkt ofzo???]

Ich liebe dich 27.12.23

[In Glee blijven alleen Donna, Michael, Kyle en Irial nog over want Lilly is er ook vandoor.]

Mary

Ik leg mijn jas om haar schouders en kijk haar bezorgd aan.
    "Serieus, waar zit je met je hoofd?"
    Ik loop met haar het park uit, sla een paar straten in en kom aan mijn appartement.

[Ow, en Isabelle. ;) Oké...Doen anders dat ze een uurtje geen Glee hebben?
    En dat dat tussenuur is, en daarna wel weer Glee.]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Mary legt haar jas om me heen en het liefst wil ik hem op de grond smijten, maar de kou werkt me tegen.
    "Serieus, waar zit je met je hoofd?"
    "Nou, niet onder water," mompel ik onverstaanbaar.
    Ik sta op mijn voeten te trappelen terwijl Mary de deur opent.

Kyle

"En het gaat weer lekker." Zeg ik als ik het lokaal rond kijk.
    Ik tel het aantal mensen dat er is.
    "En mij erbij maakt zeven*. Volgens mij als we aan de regionale willen deelnemen moeten we met minstens 13 mensen zijn." Zeg ik en kijk naar de paar mensen die er zijn.
    Ondertussen leg ik mijn hand op Irials been.

[* Fake people xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik open hoofdschuddend de deur.
    "Waarom zou je zoiets doen?"
    Ik gooi mijn sleutels op de kast en kijk een beetje beschaamd rond.
    "Het is niet echt veel..."
    Snel herpak ik me.
    "De badkamer is daar, en daar is mijn slaapkamer, als je kleren wilt lenen."

Irial

"En mij erbij maakt zeven. Volgens mij als we aan de regionale willen deelnemen moeten we met minstens 13 mensen zijn," zegt Kyle terwijl hij zijn hand op mijn been legt. Ik ril even.
    "Ik zou in de eerste plaats wel eens willen weten wat er aan de hand is," fluister ik Kyle toe. "Iedereen lijkt zo... down. Zo erg heb ik ze nog nooit geweten."