• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Terwijl ik naar hem luister druk ik plagend mijn lippen in zijn hals om er kleine kusjes te zetten. Ik vind het zeer amusant, dit hele gedoe.
    "Je wordt nog populair, player," grinnik ik. "Ik had veel eerder condooms in je tas moeten steken."
    Het verbaast me alleen dat niemand lijkt door te hebben dat Kyle en ik een stelletje zijn. Hier in het Glee lokaal houden we ons niet in, hoe kan het dan dat niemand anders er van lijkt te weten?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik bleef kijen naar de 2 die een lol met eklaar hadden en huilde van het lachen. Weer voelde ik een steek jaloezie door me heen trekken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Je wordt nog populair, player. Ik had veel eerder condooms in je tas moeten steken." Grinnikt hij.
    Ik schudt lachend mijn hoofd.
    Ik voel ogen in mijn rug branden. Ik draai me om en zie Lilly naar ons kijken, ze kijkt ons niet gewoon aan.
    Ik stoot Irial aan en knik met mijn hoofd richting Lilly.
    "Wat heeft die?" Vraag ik zonder mijn lippen te bewegen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Verdrietig zucht ik. Ik dacht na. Wat als Heidi en ik iets hadden zouden wij er ook zo bij zitten. Op elkaar schoot. Lachend. Zoenend. Flirtend.Ik voelde me eenzaam bij de gedachte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Plots geeft Kyle me een stoot en ik kijk hem verbaasd aan. Hij knikt naar Lilly en zodra ik haar aankijk besef ik wat hij bedoelt. Er is iets aan de hand. Ik duw hem voorzichtig van mijn schoot en ga naast Lilly zitten.
    "Hé, Lil," zeg ik zacht terwijl ik een hand op haar bil leg. "Gaat het wel met je? Je ziet er nogal... triest uit."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik kom uit gedachte als Irial naast me gaat zitten en tegen me praat. "Hé, Lil," zeg hij zacht. "Gaat het wel met je? Je ziet er nogal... triest uit." Ik zucht even. "Mwa 't gaat" zeg ik zacht. Ontkennen dat deed ik mijn hele leven al. Het was nodig geweest teegn het gepest

    [uhm je legt je hand op haar bil]:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik knik instemmend en ik sta op. Langzaam lopen we richting het Glee-Lokaal. Stilletjes ga ik in een hoekje zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Donna komt een paar stoelen bij mij vandaan zitten.
    Waar heeft iedereen de laatste dagen last van?
    Ik wil het wel vragen maar derekt krijg ik een botte reactie enzo.
    Ik kijk richting Donna.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Daar bedoelt hij heus niks anders mee dan troostend]

    Irial

    "Mwa 't gaat," zegt ze weinig overtuigend.
    Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op.
    "Geen vooroordelen weet je nog," zeg ik zacht. "Je kan altijd met mij komen praten, of met Kyle als je je daar beter bij voelt. En als je je stoort aan ons klef gedoe, dan roep je gewoon 'hé kleffe lulletjes, hou daarmee op!'."
    Ik geef haar lachend een zachte por in de hoop haar op te beuren.

    Charlotte

    Samen met Donna loop ik naar het Glee lokaal. Ik ben even verbaasd wanneer ze meteen in een hoekje gaat zitten. Ik had met haar een liedje willen zingen. Ik haal mijn schouders op, ga een gitaar halen en neem mijn vaste plekje op de vensterbank in.
    Ik stem de gitaar even en begin dan zachtjes Use somebody te spelen en te zingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [fijn hij heft hem niet gedaan]:S[geheheh]
    Lilly
    Ik knik maar wat van ja. Ik luister even naar zijn poging tot me optevrolijk en glimlach even naar hem. "dankje"zeg ik dan maar wel gemeend.
    Weetje wat"dacht ik sarcastisch laat ik het van de daken af roepen dat ik op Heidi val. Dan weet ik meteen dat ze toch niet voor me kiest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wow ineens dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Als Charlotte klaar is met zingen klap ik zachtjes. Langzaam loop ik naar voren en ik begin zelfverzekerd te zingen


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Irial, kom je?" Ik kijk hem met puppyeyes aan en tik op de stoel naast me.
    Ik doe mijn hoofd ook nog een beetje schuin en knipper een paar keer met mijn ogen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijk even naar Donna die begint te zingen. Ik hoor Kyle praten tegen Irial. Ik besloot te zingen als Donna klaar was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben zo trug. even laten zien dat mijn comp (niet) uitstaat oke. tot over 5 min.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan