• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zie Donna naar Michael lopen. Irial, KYle en Char staan bij elklaar. Isa zit bij Kyle in de buurt en ik zat hier in mijn eentje. Ik zuchte even. Heel de tijd schoten mijn gedachtes naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Aan Michael's humeur merk ik dat ik beter niet doe wat ik in gedachten had. Ik glimlach verontschuldigend naar Charlotte en weet even niet wat ik moet doen.
    Ik draai me om en zie Donna een dodelijke blik naar Charlotte werpen. Ik besluit me er niet mee te moeien en wil net gaan zitten wanneer Charlotte plots begint te braken.

    Charlotte

    Plots voel ik me misselijk. Het verbeterd er niet op wanneer Michael weg loopt en Donna me lijkt te willen vermoorden met haar ogen.
    Wat heb ik gedaan?
    Ik probeer diep adem te halen om het slechte gevoel weg te krijgen, maar het is te laat. Mijn maag trekt samen en er komt een hele hoop van het vijverwater terug naar boven.
    Ik weet nog net op tijd mijn hoofd uit het raam te hangen.
    God weet wat er allemaal in die vijver zat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik kijk richting Charlotte die braakt.
    Zelf word ik er ook misselijk van maar slik het weg, ik kan er niet tegen als mensen overgeven bij mij in de buurt, want in de meeste gevalen ga ik ook.
    Ik kijk Irial met een vragende blik aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zie Char overgeven. Ik sta snel op en loop naar de wc's om wat water te halen voor haar. Deels omdat ik er niet tegen kan en deels voor Char. Na 5 minuten loop ik terug naar Char. "Char hier" zeg ik zacht en steek het bekertje uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Michael pakt mijn schouder beet.
    "Niet nu Don," sist hij in mijn oor.
    Als Charlotte begint te braken is het voor mij compleet.
    Nu op eens zielig doen, wat denkt ze wel.
    Voordat ik Michael kan tegen houden loopt hij al op haar af. Mokkend ga ik aan de kant zitten. Ik krijg haar wel.

    Michael
    Ik loop richting Charlotte.
    "Meisje," zeg ik zachtjes en ik houd haar haar vast.
    "Hi, rustig."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Wanneer eindelijk al het vieze slijkwater uit mijn lijf is draai ik me om en krijg een bekertje water in mijn handen gestopt van Lilly.
    "Dankje," zeg ik zacht.
    Ondertussen komt Michael me vast houden.
    "Hi, rustig."
    Ik sta helemaal te trillen van de inspanning die mijn lichaam gemaakt heeft om het vuile water uit mijn lijf te krijgen. Met heel wat moeite vraag ik voorzichtig,
    "Waarom is Donna kwaad? Ik liep niet weg omwille van jullie."

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:16 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oké handig als je niet kunt zien ofzo dat iemand aan eht typen is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Geïrriteerd steek ik de deur van het Glee lokaal open. Mompelend loop ik naar de leerkracht en stop het briefje met de reden van mijn aanwezigheid in zijn handen. Nog steeds mompelend draai ik me weer om en wil ergens gaan zitten wanneer ik Donna zie koken van woede. Ik stap op haar af en druk een kusje op haar wang.
    "Waarom is mijn favoriete Cheerleader zo boos?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ze neemt het bekertje aan "dankje" zegt ze zacht, ik knik dat het goed is.
    Ik draai me om en loop terug naar mijn stoel. Ik zag Donna woedend kijken naar haar.
    Ik kijk even naar de jongen die binnenkomt en gelijk naar Donna loopt

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 13:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Omg, die Arion is echt super hot :9~ xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dracy schreef:
    [Omg, die Arion is echt super hot :9~ xD]

    [ja dat vind ik ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik twijfel even of ik het zal zeggen.
    "Het is niet fair als ik dat vertel," zeg ik tegen haar.
    "Vraag het haar zelf."
    Ik bied haar een pepermuntje aan en ik ga zitten. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Arion binnen komen'.

    Donna
    Ik ontvang het kusje van Arion.
    "Waarom is mijn favoriete Cheerleader zo boos?" vraagt hij zacht.
    "Je favoriete Cheerleader is boos op Charlotte omdat zij Michael zo nodig steeds pijn moet doen," zeg ik boos terwijl ik mijn ogen op Charlotte gericht houdt.
    "Niemand mag Michael zo pijn doen." zeg ik tegen hem


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik luister mee met het gesprek van de jognen en Donna.
    Ik word bozig als ik haar zo over Char hoor praten.
    Alsof ze dat expres zou doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ik loop richting Irial en ga naast hem zitten.
    "Is dat niet die, eh..." Ik kom niet op zijn naam en kijk Irial aan.
    "Eh..." Ik draai met een hand rondjes omdat ik er niet op kom.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Het is niet fair als ik dat vertel. Vraag het haar zelf."
    Ik kijk even achter hem naar Donna en neem afwezig het pepermuntje aan. Ik stop het in mijn mond en richt mijn blik weer op Michael.
    "Volgens mij kom ik niet levend terug," zeg ik hoofdschuddend. Nog nooit heb ik zoveel schrik voor iemand's reactie gehad. Aarzelend blijf ik ik staan.

    Arion

    "Je favoriete Cheerleader is boos op Charlotte omdat zij Michael zo nodig steeds pijn moet doen. Niemand mag Michael zo pijn doen."
    Ik volg haar blik naar Charlotte. Hoewel ze pas nieuw is, kennen bij alle populaire mensen haar al. Het verhaal over haar en Jessica is snel de ronde gegaan en ook haar prestatie bij het atletiek team wordt niet verzwegen.
    "Ik snap wel dat je boos bent," zeg ik zacht. "Maar probeer je kalm te houden."
    Ik wrijf even over haar haar en ga dan bij Michael zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.