• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Zodra Charlotte klaar is begint Donna te zingen.
    "Irial, kom je?" zegt Kyle ongeduldig. Ik leg mijn vinger fronsend op mijn lippen als teken dat hij stil moet zijn en ga zo stil mogelijk naast hem zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen om zo naar Donna te luisteren.

    Charlotte

    Ik wilde net mijn gitaar weg leggen toen Donna begon te zingen. Ik neem het ding lachend weer in mijn handen en begeleidt haar een beetje. Ik speel heel zacht zodat haar stem duidelijk te horen is.
    Met een glimlach kijk ik haar aan. Wanneer ze klaar is is het mijn beurt om in mijn handen te klappen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial gebaard dat ik stil moet zijn, en dat doe ik ook.
    Hij komt naast me zitten en legt zijn hoofd op mijn schouder. Ik leg mijn hoofd tegen zijn hoofd aan en sluit net als hem mijn ogen om te luisteren.
    Ik neem zijn hand vast en verstingel onze vingers met elkaar.
    Als ze klaar is klap ik net als Charlotte in mijn handen.

    [Zo even een stukje verbeterd. ;)]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:38 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    Ik draai me om naar Charlotte.
    "Bedankt." vorm ik met mijn lippen en ik schenk haar een lach.
    Dat ga ik weer op een stoel zitten,vlakbij Michael.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik sta op als Donna klaar is en ga achter de drums zitten. Lang geleden maar ik kon het nog. Ik sloot mijn ogen en ging op in het nyummer. Met tranen in mijn ogen en denken aan Heidi begon ik aan Just hold me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Als ik laat reageer is dat omdat ik Glee kijk op me laptop. Heb veel in te halen namelijk. ;) En ik wil de zoenscene van Blaine en Kurt zien xD.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [gwhahhaha ik moet nog die van de week zien. wow lilly is muzikaal. gitaar piano drum]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Terwijl Lilly begint te zingen ga ik dromerig voor het raam staan. Er vallen sneeuwvlokjes naar beneden. Ik zie een beeld voor me van mijn moeder's blonde haren met enkele van de witte vlokjes erin. Automatisch komt er een liedje in me op dat zij van haar moeder geleerd had en op haar beurt aan mij. Wanneer het stil is begin ik zonder het te beseffen Caro mio ben. Dromerig leg ik mijn hand op het raam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [was lilly klaar met zingen of niet??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Charlotte staat bij het raam. Ze kijkt dromerig. Ik loop naar haar toe en druk een kus in haar nek.
    "Sorry," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga wel off, want me laptop krijgt de vastloperietig als ik Glee, me dvd speler is erg gevoelig in me laptop xD. kijk dus heel misschien ben ik er straks anders zie je me morgen. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [nooooo bye]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Eh, ja "Wanneer het stil is begin ik..."]

    Charlotte

    Ik schrik wanneer ik een warme adem in mijn nek voel. Ik slik mijn woorden terug in. Zodra ik ook lippen voel ben ik weer gerustgesteld. Michael.
    "Sorry," zegt hij zacht. Er verschijnt een nauwelijks zichtbare glimlach op mijn gezicht. Ik draai me om en kijk hem aan.
    "Ik ook," fluister ik terwijl ik hem in de ogen kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [okw]
    Lilly
    Toen ik klaar was gingn ik zitten. De tranen blonken in mijn ooghoeken.
    Ik zag Kyle en Irial verliefd doen, ik keek snel weg naar Char maar die was bezig met Michael.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Ik ook," fluistert ze tegen mij.
    Ik druk nu een kus op haar mond.
    "Ik had niet zo moeten doen. Jij kon er niets aan doen,"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik kan er niet aan doen maar zie Charlie en Michael in een hoekje van het lokaal. Ik zet me aan een tafel, neem mijn kladblok en een potlood. Met tranen in mijn ogen wend ik mijn blik af, en krabbel wat op het papier.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.