• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Mocht Arion echt zijn dan zou ik hem niet met jullie delen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [whahaha hij is knap geef ik toe.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Als je dat dan nog steeds wilt, dan doe ik mijn best. Dusss... wanneer en waar mag ik je ophalen?"
    "In mijn app- Ik zal wachten aan de ingang van het park. Jij zegt maar hoelaat."
    Ik wil niet dat die kerel weet waar ik woon, hell no.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik kijk naar Lilly die opstaat.
    Ik kijk dan naar Irial.
    Ik weet eigelijk neit wat ik nu meot zeggen dus hou dan maar mijn mond.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [brb kffie drinken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [moet film kijken:S tot vanaaf]
    lilly
    Ik glimalch even naar de jongens en loop aweg. ONderweg zie ik Donna maar daar let ik niet op. Ik zou haar compleet gaan negeren nam ik mezelf voor. In het glee lokaal ging ik op een stoel zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "In mijn app- Ik zal wachten aan de ingang van het park. Jij zegt maar hoelaat."
    "Vanavond, om 7 uur?" zeg ik terwijl ik opsta. Ik heb de indruk dat ik haar nu maar beter even met rust kan laten. Ik heb tenslotte wat ik wil. Of ik ben aardig op weg.
    "Ohja, doe iets warms aan," zeg ik glimlachend. Ik draai me om en zie een kast met gitaren. Ik neem er eentje en begin She will be loved te spelen en zingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik knik.
    "7 uur is goed."
    "Ohja, doe iets warms aan." Iets warms? Ik hou niet van koude dingen.
    Dan is hij eindelijk weg. Ik laat mijn hoofd in mijn handen rusten en zucht.
    Ik hoor hoe hij begint te zingen en ik kijk even op. Zijn stem klinkt niet slecht. Ik luister naar de tekst, en heb zo het verschrikkelijke gevoel dat het over mij gaat. Ik wend mijn blik af en speel wat met mijn vingers, die in mijn schoot liggen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 15:51 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Lilly loopt weg en gezien we in de meidenwc's staan trek ik Kyle maar achter me aan naar het Glee lokaal. Ik open de deur stil wanneer ik iemand hoor zingen en glip met Kyle binnen.
    Ik ga op een stoel zitten en trek Kyle op mijn schoot.
    "You will be loved," zing ik zacht mee in zijn oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [God nvm xD]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 15:32 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    "You will be loved." Zingt Irial zachtjes in mijn oor.
    Ik word rood en pak zijn handen vast.
    Ik beweeg op de maat van het lied heen en weer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Ik knijp in Charlotte's hand.
    "Kom," zeg ik.
    Verassend vinden we Donna op de gang tegenover het Glee Lokaal.
    "Hi," zeg ik zachtjes en ik sla mijn arm om het hoopje mens.
    Snikkend legt ze haar hoofd op mijn schouder.
    "So-sorry," zegt ze zachtjes tegen Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "So-sorry," zegt Donna zacht.
    Ik ga voor haar zitten en leg mijn hand op haar knie.
    "Mij spijt het ook, ik had niet moeten roepen, je wist niet wat er aan de hand was," zeg ik zacht. "Ik loop ook nogal op de toppen van mijn tenen," voeg ik er stilletjes aan toe.

    Arion

    Zodra ik klaar ben begin ik meteen een ander liedje te spelen waarbij ik mijn blik even op Mary richt. Lachend zing ik Magic.
    Uitdagende kijk ik haar aan. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. Ik beweeg een beetje mee op de muziek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik lach even en schud mijn hoofd. Die kerel is gewoon gek.
    Ik kan het niet laten en denk even aan Charlie. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Mijn vingers glijden over de sneetjes in mijn pols en denk aan haar woorden. Ze gaat me een armband kopen voor mijn verjaardag om ze te verbergen. Als het aan mij ligt, hoeft het niet. Het hoeft allemaal niet meer.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ze zitten buiten t lokaal]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.