• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik knik.
    "Dat was het eerste liedje dat ik ooit kon spelen," zeg ik met een glimlach.
    Ik denk even na over hoe het ook alweer gaat, en begin te spelen.
    "Zing je mee?" vraag ik tijdens de intro.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik luister naar Mary die met een onbekende jongen zingt en speelt. Ik zucht weer even. Ik pak mijn flesje en met moeite krijg ik een slok binnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Zing je mee?" vraagt ze tijdens de intro.
    Ik kijk hoe haar vingers over de toetsen glijden.
    "Graag," zeg ik met een glimlach.
    Ik wacht tot het juiste moment en sluit mijn ogen om zachtjes te beginnen zingen.
    Dit was lang zo'n slecht idee nog niet van Coach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LIlly
    Ik pak mijn tekenblok en ga verder met Heidi.
    Ik zocht de kleuren bij elkaar en kleurde haar lip in met schaduwen. Ik bekeek het va neen afstand. Niet verkeerd dacht ik bij mezelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik glimlach wanneer hij begint te zingen, en laat hem de strofen alleen zingen. Zijn stem klinkt lang niet slecht. Ik concentreer me op de toetsen en het spelen van de piano, om bij het refrein mee te beginnen zingen. Ik kan het niet laten, maar zit hier de hele tijd met een domme glimlach op mijn mond, terwijl ik eigenlijk verschrikkelijke ruzie heb met mijn beste vriendin. Resoluut ban ik Charlie een tijdje uit mijn gedachten en focus me op het liedje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oke ik weet dus niets om te doen met lilly]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "I love you," fluistert Kyle in mijn oor waarop hij me knuffelt.
    Ik geniet van zijn omhelzing en van de muziek die Mary en Arion maken. Ze klinken best goed samen. Bij hem is het iets ruwer maar wat verwacht je van iemand die anderen op ijs uit de weg beuken een sport noemt?
    Ik verstrengel mijn vingers met die van Kyle.

    Arion

    Ik hou op wanneer ik merk dat ik alleen aan het zingen ben. Ik kijk Mary Mary droogjes aan. Ik trek een wenkbrauw op en wacht op een uitleg terwijl ik weer met mijn elleboog op de piano leun.
    "Kan je mij dat leren?" vraag ik rustig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik stond op en liep richting kyle en Irial. "Hey guys" riep ik lachend naar hun door het kleffe gedoe. Ik ga op een stoel naast hen zitten

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 19:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik stop met spelen wanneer hij stopt met zingen.
    "Kan je mij dat leren?"
    Ik wijs naar de piano.
    "Spelen? Zo goed ben ik niet, hoor..."
    Ik schud mijn hoofd en leg mijn handen in mijn schoot.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [moet zo gaan.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [doei tot morgen(doeg)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik kijk lachend op wanneer ik Lilly ons hoor roepen.
    "Hé, Lil," grinnik ik wanneer ze bij ons komt zitten. Ik kijk naar haar gezicht en merk dat haar lip ietwat gezwollen staat.
    "Zou je niet beter een coolpack halen daarvoor?" vraag ik terwijl ik naar haar mond wijs.

    Arion

    Ik lach wanneer ze verbaasd naar de piano wijst.
    "Spelen? Zo goed ben ik niet, hoor..." zegt ze hoofdschuddend terwijl ze haar handen van de toetsen haalt.
    "Jammer," zeg ik schouderophalend. "Ik vind je anders wel goed klinken," voeg ik er nog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel dat ik rood word.
    "D-dank je," zeg ik zacht.
    "Ik kan je denk ik wel de basis aanleren?" stel ik voor.
    Ik kijk hem aan en glimlach zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LIlly
    Ik voel even aan mijn lip. Hij was dik maarja. "Dat overleef ik wel"zei ik grinikend. "Klefjes" giechelde ik. Op een een of andere manier voeld eik me vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben er nog even. stiekem boven verder]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan