• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Topic 31!!!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Ik beweeg op de maat mee, en vergat even dat ik op Irials schoot zat.
    Ik grinnik en ga iets stiller zitten bewegen.
    "You got the magic." Zeg ik zachtjes naar Irial toe.
    En luister verder naar Arion.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Whoops, changed it]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "You got the magic," zegt Kyle zachtjes.
    Ik schud lachend mijn hoofd en gezien er bijna niemand overblijft neem ik zijn gezicht in mijn handen om zachtjes mijn lippen op die van hem te drukken.
    Ik trek hem wat dichter tegen me aan en leg mijn hoofd tegen zijn schouder.

    Arion

    Mijn glimlach verdwijnt wanneer ik Mary Mary weer in zichzelf zie kruipen. Bijna vergeet ik even verder te zingen. Ik draai me om om niet afgeleid te raken en speel verder. Wanneer ik klaar ben zet ik de gitaar terug op zijn plaats en ga aan de piano zitten. Wat ik er niet voor zou geven om daarop te kunnen spelen. Ik leg mijn handen op mijn schoot en staar een beetje naar de toetsen terwijl ik in gedachten verzink.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik hoor dat hij klaar is met spelen en kijk op. Langzaam loop ik naar hem toe.
    "Speel jij piano?" vraag ik zacht en ga naast hem zitten.
    Ik leg mijn vingers op de toetsen. Ik adem diep in met gesloten ogen en kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial pakt mijn gezicht vast en drukt zachtjes zijn lippen op mijne.
    Hij trekt me wat dichter naar zicj toe en legt zijn hoofd tegen mijn schouder.
    "I love you." Zeg ik zachtjes in zijn oor en knuffel hem.
    Ik sluit even mijn ogen.

    [Oké, ik ga Glee kijken, hoorde net dar Jorn al bijna klaar is met zijn dvd box xD Dus ik wil hem inhalen :p Daagh <3 Luv ya all! :)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Speel jij piano?" vraagt Mary die naast me komt zitten.
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd.
    "Nee, jammer genoeg niet," zeg ik serieus, zonder trucjes. "Is het moeilijk?" vraag ik dan.
    Ik beantwoord haar glimlach en bekijk haar gezicht nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik glimlach door mijn tranen heen en druk een kus op Charlotte's wang.
    "Dank je," zeg ik zachtjes.
    Ik knijp in Michaels hand.
    "Jij ook," zeg ik tegen hem en ook hij krijgt een kus.
    "Gaan jullie maar iets leuks doen. Ik ga weg."
    Ik sta op en trek mijn trainingsbroek recht. Erg charmant zie ik er niet uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik haal mijn schouders op.
    "Sommigen zijn er vrij snel mee weg, zoals ik bijvoorbeeld."
    Ik kijk hem glimlachend aan en denk even na over een liedje dat ik zou kunnen spelen. Na enkele seconden begin ik te spelen en te zingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga naar een verjaardag. Ik verwacht dat ik er over anderhalf uur weer ben.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Gaan jullie maar iets leuks doen. Ik ga weg," zegt Donna voor ze op staat. Ze trekt haar trainingsbroek recht en om de een of andere reden ziet het er heel grappig uit. Ik ben Donna een heel stuk eleganter gewend en moet even lachen. Ik bijt op mijn onderlip en kijk even naar Michael.
    "Je mag altijd bellen," zeg ik nog tegen Donna.

    Arion

    Ik zet mijn elleboog op de piano en laat mijn hoofd op mijn hand steunen terwijl ik Mary vol bewondering aankijk en naar haar luister. Ik ken het liedje en zing een octaaf lager mee. Ik zing een heel stuk stiller omdat haar stem me kriebels geeft. Ik krijg die idiote glimlach maar niet af mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik sluit mijn ogen en laat het liedje overgaan in een ander. Uit volle borst zing ik mee, en ik open mijn ogen weer om mijn vingers over de toetsen te zien glijden. Ergens middenin het liedje merk ik dat Arion nog steeds naast me zit en ik vergeet heel even te spelen en te zingen.
    Snel neem ik mijn handen van de toetsen en leg ze in mijn schoot.
    "Sorry, ik liet me even gaan," zeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 16:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik zucht wanneer ze abrupt ophoudt met spelen.
    "Sorry, ik liet me even gaan," zegt ze zacht.
    "Je hebt passie, verontschuldig je daar nooit voor," antwoord ik glimlachend.
    Ik kijk naar de piano en dan weer naar Mary.
    "Kun je Nobody said it was easy van Coldplay spelen?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ben ik er is er niemand]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omg ik ben hyper zie net dat ik in de top sta op 1 bij quizzen](yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Verveeld keek ik rond. Waar zou Char zijn. Ik voelde me schulidg toen ik na dacht dat ik kyle en irial alleen had laten zitten. Mijn neus deed pijn en mijn lip was een beetje dik geworden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan