• Omdat het weer bijna valentijnsdag is heb ik een ideetje bedacht, geen idee of het was is. But I give it a try.
    Omdat er vast heel veel mensen zijn die nooit iets krijgen op valentijnsdag dacht ik; daar ga ik verandering in brengen.
    Al is het maar 1 kaartje van iemand die je niet kent, het is toch leuk.
    Als je mee wil doen schrijf je je in. Dan krijg je rond 5 Februarie een berichtje met het adres en wat gegevens van iemand die jij een valentijnskaart moet sturen.
    Je mag het via de post doen of via mail.
    Als je mee wilt doen moet je invullen.
    Naam:
    Leeftijd:
    Mail of post:
    Mailadres/ adres(mag ook in PB):
    Hobby's:
    Meisje/Jongen:

    Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Genius schreef:
    Ik heb als het goed is al een valentijn. (cat)


    Olive

    ik doe niet aan valentijn omdat ik het een idioot idee vind om op de dag dat de oude romeinen hun vrouwen geselden je liefde te verklaren... waarom trouwens net op éen dag je liefde verklaren dan op alle andere dagen?

    ik ga enkel een kaartje sturen naar mijn vriend, dan issie tenminste tevreden (de hopeloze romanticus toch.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Escritura schreef:
    dit doet me denken aan eht sinterklaas ding dat we hadden. wel leuk idee.
    :Y) Buti already know ill get something on valentinesday


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zouden we het vandaag niet krijgen :3

    Naam: Hester
    Leeftijd: 21
    Mail of post: Mail
    Mailadres/ adres(mag ook in PB): hesterkraak14@msn.com
    Hobby's: Paardrijden, schrijven lezen.
    Meisje/Jongen: Maakt niet uit :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Starkiller schreef:
    Zouden we het vandaag niet krijgen :3


    Rond 5 februari


    Firm believer of all that is magic

    ow ik zie net iets doms bij jognen/meijse ik dacht dat je bedoelde mijn geslachtxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    JohnHWatson schreef:
    ik doe niet aan valentijn omdat ik het een idioot idee vind om op de dag dat de oude romeinen hun vrouwen geselden je liefde te verklaren... waarom trouwens net op éen dag je liefde verklaren dan op alle andere dagen?

    ik ga enkel een kaartje sturen naar mijn vriend, dan issie tenminste tevreden (de hopeloze romanticus toch.)


    :| Nou, dat verhaal heb ik nog nooit gehoord


    En wat een ontzettend leuk & lief idee om zoiets te organiseren


    Physics is awesome

    Ik heb een hele romantische ochtend gehad, ben gisteren bij mijn vriendje blijven slapen en we zijn redelijk vroeg opgestaan om foto's te gaan maken in het bos. Hij is fotograaf (al is het meer een uit de hand gelopen hobby waarmee hij geen reet verdient) en door de sneeuw was het echt práchtig. Zelden zo'n leuke dag gehad. Zoiets is ook leuk, 's ochtends vroeg een strand/boswandeling maken o.i.d, vond ik tenminste wel erg leuk. Afterwards we had brunch. Which he made :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ---

    laat de mijne maar weg

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 12:33 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Nocturn schreef:
    "Omdat er vast heel veel mensen zijn die nooit iets krijgen op valentijnsdag"



    Sorry, hier moest ik aan denken. Leuk initiatief!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Naam: Erieka
    Leeftijd: 16
    Mail of post: mail
    Mailadres/ adres(mag ook in PB): erieka_bultena@hotmail.com
    Hobby's: Muziek luisteren, schrijven
    Meisje/Jongen: Meisje


    26 - 02 - '16

    Sterrie ;3
    Wanneer krijgen we die dingies?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gaiaphage schreef:
    Sterrie ;3
    Wanneer krijgen we die dingies?

    Sterrie heeft een nieuw rooster waardoor Sterrie langer op school zit dan normaal
    Mensen die het via de post doen krijgen morgen tot overmorgen iemand
    Mensen die het via de mail doen krijgen het vrijdag of zaterdag
    Ik heb vrijdag valentijnsschoolfeest en ben maar even thuis omdat ik ga helpen dus ik weet niet of het dan red


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    phenomniall schreef:
    (...)
    Sterrie heeft een nieuw rooster waardoor Sterrie langer op school zit dan normaal
    Mensen die het via de post doen krijgen morgen tot overmorgen iemand
    Mensen die het via de mail doen krijgen het vrijdag of zaterdag
    Ik heb vrijdag valentijnsschoolfeest en ben maar even thuis omdat ik ga helpen dus ik weet niet of het dan red

    Ayay Sterrie ;3 Just asking (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."