• .. maar waarom zitten alle haters altijd op het Justin Bieber forum? Ik bedoel als je hem toch haat, waarom reageer je dan op de topics, dat snap ik niet helemaal.. ;]

    Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Weet ik veel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Flemish schreef:
    Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...

    Ohh, hahaha. Oke. Nu vind ik mezelf echt dom over komen :'o

    SWAGbyme schreef:
    (...)
    Ohh, hahaha. Oke. Nu vind ik mezelf echt dom over komen :'o

    You know (;
    Nee, soms ben ik ook wel vies als ik op een topic van JDB of 1D kom, maar meestal ga ik terug weg, tenzij het echt zo'n stom topic is. Dan kan ik wel bot reageren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Het was erger voordat One Direction populair werd.


    <3

    Flemish schreef:
    (...)
    You know (;
    Nee, soms ben ik ook wel vies als ik op een topic van JDB of 1D kom, maar meestal ga ik terug weg, tenzij het echt zo'n stom topic is. Dan kan ik wel bot reageren.

    Idd, dat bedoel ik dus ;]

    Paper schreef:
    Het was erger voordat One Direction populair werd.

    Ik ben blij dat dat nu niet meer zo erg is.. ;]

    SWAGbyme schreef:
    (...)
    Idd, dat bedoel ik dus ;]

    Ach, iedereen heeft wel eens z'n moment.
    Op sommige van die momenten wel je mij gewoon niet meemaken (duivel)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Geef toe. Iedereen zegt dat, maar doet dat ook zelf.
    Zelf denk ik ook wel eens van: 'waarom reageer je hier als je die persoon niet moet?'
    Terwijl ik soms zelf wel zit te zeggen van 'man, wat haat ik lady gaga'
    Of zoiets. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Flemish schreef:
    (...)
    You know (;
    Nee, soms ben ik ook wel vies als ik op een topic van JDB of 1D kom, maar meestal ga ik terug weg, tenzij het echt zo'n stom topic is. Dan kan ik wel bot reageren.

    Dit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Flemish schreef:
    Nou. Wij kijken via "actieve topics" en als het in de titels er niet bij staat dat het over JDB gaat, klikken wij er gewoon op en ...


    Precies.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ik bij Actieve Topics op iets van JB kom en er wordt gevraagd om een mening, dan geef ik die zonder morren. Ik mag hem niet, sorry guys. Noch mag ik de jongens van OneDirection, boybands, me no likes.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik geef gewoon mn mening als er een topic aangemaakt wordt. Daar is het forum toch voor?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Chemist schreef:
    Als ik bij Actieve Topics op iets van JB kom en er wordt gevraagd om een mening, dan geef ik die zonder morren. Ik mag hem niet, sorry guys. Noch mag ik de jongens van OneDirection, boybands, me no likes.

    Dit. We zoeken er niet naar we komen ze gewoon tegen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall