• ....

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 16:13 ]


    -

    Haha ik had ook zo'n topic gemaakt maar dan was de titel: Ik ben verliefd (:

    Meer denken aan zijn negatieve punten. Ze zeggen dat je iemand zo sneller vergeet.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ja, luister naar die vriendinnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Why not a drugsdealer? Because:

    - He will involve you in his business.
    - You might eventually start doing drugs yourself.
    - If you are addicted, it is VERY hard to rehabilitate.
    - You are too good for a drugsdealer.
    - Is he still that nice after a shot of heroin, cocaine or GHB? Is he still the "nice guy" after skunk, speed or LSD?
    - Is he trustworthy?

    Hunny, don't do it.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn vriendin heeft juist hetzelfde aan de hand, en ik blijf haar maar vertellen dat ze hem moet vergeten. Ook bij haar lukt dat niet.

    Doe alsjeblieft je best hem te vergeten, er lopen nog genoeg jongens rond die je even veel kunnen geven als hem, misschien zelfs meer.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    REDHEADSROCK schreef:
    Why not a drugsdealer? Because:

    - He will involve you in his business.
    - You might eventually start doing drugs yourself.
    - If you are addicted, it is VERY hard to rehabilitate.
    - You are too good for a drugsdealer.
    - Is he still that nice after a shot of heroin, cocaine or GHB? Is he still the "nice guy" after skunk, speed or LSD?
    - Is he trustworthy?

    Hunny, don't do it.


    Dit, maar aan de nadere kant. Je moet ook zelf je eigen fouten maken, hier leer je namelijk alleen maar van.


    To infinity and beyond •

    Je moet hem vergeten, geen contact zoeken en jezelf afleiden met andere leuke dingen. Je weet zelf ook dat dit geen goed idee is, gelukkig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    schat je bent te goed voor een drugdealer! je verdient beter


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Een relatie neem je om liefde, verliefd worden doe je met liefde.
    Je houd dus van hem om wie hij is en daarom is geen verliefdheid ooit slecht.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 19:29 ]


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:
    Een relatie neem je om liefde, verliefd worden doe je met liefde.
    Je houd dus van hem om wie hij is en daarom is geen crush ooit slecht.


    Joran van der Sloot dan? Of wacht, Willem Holleder!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn buurmeisje is er met zo'n jongen vandoor gegaan en die is nu helemaal heen.
    Ze is zelf begonnen met wiet, wat steeds vaker uitliep. Ze zit thuis zonder werk/opleiding en ze heeft in een speciale kliniek gezeten om erboven op te komen.

    Ik weet het : Dit is extreem, maar het kan jou ook overkomen als je met zo'n foute jongen gaat!


    Tell me about it, stud.

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Joran van der Sloot dan? Of wacht, Willem Holleder!


    de crush is niet slecht, maar de relatie wel.


    Firm believer of all that is magic

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Dit, maar aan de nadere kant. Je moet ook zelf je eigen fouten maken, hier leer je namelijk alleen maar van.

    Waarom fouten maken als je je common sense kan gebruiken om ze te voorkomen?
    Zo'n gast kan je gigantisch naar de tering helpen. Ik heb vanaf circa mijn achtste van dichtbij meegemaakt wat drugs met mensen doet and it ain't pretty.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Dit, maar aan de nadere kant. Je moet ook zelf je eigen fouten maken, hier leer je namelijk alleen maar van.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Alstublieft, probeer hem te vergeten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Alstublieft, probeer hem te vergeten.

    het is wel moeilijker dan je denkt ..... ik bedoel , bijna elke vrijdag / zaterdag zie ik hem en ik kan zo goed met hem praten .....


    -