• Hey,

    wie is er allemaal aan het wachten voor de beta van MyHogwarts? Het is een site over HP, net als Pottermore, maar dan zonder al die extra verhalen. En aangezien ik om de vijf seconden op het refreshknopje aan het drukken ben, vroeg ik me af wie er nog meer zo levenloos bezig was :'D

    xxRosa.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Chroniqueur schreef:
    (...)

    Nja ik heb hem niet gekregen terwijl ik tussendoor wel andere mails heb ontvangen. o.o'' En ik heb ook geen junk mail folder of zo, alleen maar Postvak IN, Concepten, Verzonden en Prullenbak. :\

    Hé? Dat kan niet. Met welke e-mailprovider werk je?


    Ex astris, sciencia

    Chroniqueur schreef:
    (...)

    Nja ik heb hem niet gekregen terwijl ik tussendoor wel andere mails heb ontvangen. o.o'' En ik heb ook geen junk mail folder of zo, alleen maar Postvak IN, Concepten, Verzonden en Prullenbak. :\


    Honey everyone has a junk-mail folder.
    Welk email programma gebruik je? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bronte schreef:
    (...)
    Hé? Dat kan niet. Met welke e-mailprovider werk je?


    www.mail.web.nl

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:15 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Chroniqueur schreef:
    (...)

    www.web.nl

    Daar heb ik nu nog nooit van gehoord O.o Normaal zou je echt een junk-mail map moéten hebben hoor. Iedereen heeft dat. Hoewel, ik heb de site even bekeken en ik denk dat die E-mail provider die mails gewoon meteen verwijdert fzo

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Shit, die heb ik niet gekregen? O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Shit, die heb ik niet gekregen? O_o

    Staat hij ook niet bij junk-mail


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Daar heb ik nu nog nooit van gehoord O.o Normaal zou je echt een junk-mail map moéten hebben hoor. Iedereen heeft dat.


    Klopt, ik gebruik normaal Gmail maar mijn vader heeft deze ooit voor me aangemaakt. 8D Alleen het zuigt like hell. .__.'


    Full of envy behind that anonymous mask

    Bronte schreef:
    (...)
    Staat hij ook niet bij junk-mail

    Nee, dat mapje waar iedereen over praat maar die ik nooit kan vinden :'D Ik kan me wel herinneren dat ik dat mailtje heb gelezen, maar ik kan 'm niet meer terugvinden... Stond dat allemaal niet ergens op die site ofzo?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nee, dat mapje waar iedereen over praat maar die ik nooit kan vinden :'D Ik kan me wel herinneren dat ik dat mailtje heb gelezen, maar ik kan 'm niet meer terugvinden... Stond dat allemaal niet ergens op die site ofzo?


    En wat gebruik jij voor je email? :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nee, dat mapje waar iedereen over praat maar die ik nooit kan vinden :'D Ik kan me wel herinneren dat ik dat mailtje heb gelezen, maar ik kan 'm niet meer terugvinden... Stond dat allemaal niet ergens op die site ofzo?

    Het kan zijn dat 'ie in de Junk/ongewenst map terecht kwam, want die mails worden na een aantal dagen verwijderd.

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja, als je hem niet op tijd opent en op de link klikt is je account alsnog verlopen. :P

    Welke link? ;o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Escritura schreef:
    (...)

    En wat gebruik jij voor je email? :Y)

    Hotmail of Chello, ik heb bij deze geloof ik chello ingevuld, maar ik wissel ze altijd af lol :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja, als je hem niet op tijd opent en op de link klikt is je account alsnog verlopen. :P


    1. Ging jij niet weg van Q?

    2. Er stond geen link in die mail.

    Je geeft je emailadress, krijgt de mail die ik hier heb gepost, en that's it. Er is geen link. Mensen die geen mail hebben, daar staat het waarschijnlijk in de Junk-folder.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hotmail of Chello, ik heb bij deze geloof ik chello ingevuld, maar ik wissel ze altijd af lol :'D


    ... Kijk bij de help pagina? :Y) Find your Junk/reclame folder.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    1. Ging jij niet weg van Q?

    2. Er stond geen link in die mail.

    Je geeft je emailadress, krijgt de mail die ik hier heb gepost, en that's it. Er is geen link. Mensen die geen mail hebben, daar staat het waarschijnlijk in de Junk-folder.


    1. Ik ging mijn verbruik verminderen. Je weet wel, dat je er nog maar een uur per dag op komt in plaats van vijf bij wijze van spreken.

    2. Het was maar een grapje.. Je weet wel, dat wat sommige mensen wel eens maken, maar wat eigenlijk niet grappig is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat ik het morgen nog eens probeer, want ik heb dat mailtje niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...