• Hey,

    wie is er allemaal aan het wachten voor de beta van MyHogwarts? Het is een site over HP, net als Pottermore, maar dan zonder al die extra verhalen. En aangezien ik om de vijf seconden op het refreshknopje aan het drukken ben, vroeg ik me af wie er nog meer zo levenloos bezig was :'D

    xxRosa.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ga ook meedoen.
    Hahaha.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Weet iemand of Pottermore het eigenlijk nog doet?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omdat ik geen zak te doen heb... *Gaat zitten refreshen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gumi schreef:
    Weet iemand of Pottermore het eigenlijk nog doet?

    Laatste keer dat ik inlogde, was zo'n drie weken geleden :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    @Gumi: Voor de vroege vogels wel, als je dat bedoelt.

    Trouwens. Als je wijsvinger moe is van het F5-en kun je ook geen een online automatic page refresher openen. *hint*


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    @Gumi: Voor de vroege vogels wel, als je dat bedoelt.

    Trouwens. Als je wijsvinger moe is van het F5-en kun je ook geen een online automatic page refresher openen. *hint*


    Like you, I do. (cat)
    Bedankt voor de tip dus. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Trouwens, deze vragen zijn wel vrij moeilijk :Y)
    Ik moest het wachtwoord geven van de leerlingenkamer van Griffoendor. Je kreeg een plaatje van de dikke dame en moest daar uit opmaken dat je dus het wachtwoord uit jaar 5 moest gebruiken. Toen kreeg ik nog een raadsel van Ravenklauw, waarop het antwoord 'alohomora' was, toen moest ik op een plaatje zoeken waar de ingang van de leerlingenkamer van Huffelpuf was en als laatste kreeg ik een quote uit het boek, met een woord dat miste x'D

    Maar op deze site ga je ook daadwerkelijk les krijgen, so it's epic 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Trouwens, deze vragen zijn wel vrij moeilijk :Y)
    Ik moest het wachtwoord geven van de leerlingenkamer van Griffoendor. Je kreeg een plaatje van de dikke dame en moest daar uit opmaken dat je dus het wachtwoord uit jaar 5 moest gebruiken. Toen kreeg ik nog een raadsel van Ravenklauw, waarop het antwoord 'alohomora' was, toen moest ik op een plaatje zoeken waar de ingang van de leerlingenkamer van Huffelpuf was en als laatste kreeg ik een quote uit het boek, met een woord dat miste x'D

    Maar op deze site ga je ook daadwerkelijk les krijgen, so it's epic 8D


    You better help my dumb ass. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yoda schreef:
    Trouwens, deze vragen zijn wel vrij moeilijk :Y)
    Ik moest het wachtwoord geven van de leerlingenkamer van Griffoendor. Je kreeg een plaatje van de dikke dame en moest daar uit opmaken dat je dus het wachtwoord uit jaar 5 moest gebruiken. Toen kreeg ik nog een raadsel van Ravenklauw, waarop het antwoord 'alohomora' was, toen moest ik op een plaatje zoeken waar de ingang van de leerlingenkamer van Huffelpuf was en als laatste kreeg ik een quote uit het boek, met een woord dat miste x'D

    Maar op deze site ga je ook daadwerkelijk les krijgen, so it's epic 8D

    Ja, die vragen had ik ook. Ik werd helemaal zenuwachtig, bij de eerste dacht ik steeds dat het "fortuna major" was, totdat ik erachter kwam dat dat wachtwoord alleen in de Nederlandse boeken werd gebruikt >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik druk ook steeds op refresh haha (:


    Not all those who wander are lost.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, die vragen had ik ook. Ik werd helemaal zenuwachtig, bij de eerste dacht ik steeds dat het "fortuna major" was, totdat ik erachter kwam dat dat wachtwoord alleen in de Nederlandse boeken werd gebruikt >.<


    Lol, ik had het even snel opgezocht op de harry potter wikia x'D De tweede was steeds 'een slot! Nee.. Een deur! Nee.. Een sleutel! Nee.. godver wat is het nou?! D: OMFG DIE ENE SPREUK OM DEUREN MET DE OPENEN!' x'D

    And I shall help your dumb ass, Lizz :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Good girl. :Y)
    ik heb MyHogwarts Beta nu op automatische refresh staan, Tumblr open op the myhogwarts tag.. I am ready.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    idddd, als mensen hier een beetje rond blijven hangen.. Die laatste vraag lijkt me echt moeilijk!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yoda schreef:
    (...)

    Lol, ik had het even snel opgezocht op de harry potter wikia x'D De tweede was steeds 'een slot! Nee.. Een deur! Nee.. Een sleutel! Nee.. godver wat is het nou?! D: OMFG DIE ENE SPREUK OM DEUREN MET DE OPENEN!' x'D

    And I shall help your dumb ass, Lizz :Y)

    LOL. Ik zocht hem ook op, maar ik was steeds te langzaam en maakte typfouten en toen moest ik hem vijf keer overnieuw aanklikken, aangezien ik steeds te laat was >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Maar er zijn toch meerdere wachtwoorden? Ik bedoel, dan kan je eeeeeuwen wachten tot je de goede hebt :'DD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''