• My dear Q’ers,

    ColouredWind en ik willen graag een meeting organiseren in Leiden!

    Wanneer: 29 april!
    Waar: Leiden
    Waar afspreken: voor de Starbucks (dat is bij spoor 1)
    Hoe laat: 13.00
    Wat?: in ieder geval door de stad struinen en gezellig doen!


    Wie komen er sowieso?:
    - Wazowski - vanuit Haarlem
    - Bloedzoeker - vanuit Leiden
    - LostMelody - vanuit Leiden
    - Jurian

    Wie komen er misschien?:
    - Fantasia - vanuit Rotterdam
    - Zialled
    - Wandering
    - Eurydice - vanuit vlakbij Leiden
    - Glaedmir - vanuit Oss

    So who wants to join? (wbw)



    Oh mensen, ik heb een beetje een vervelend bericht...
    De laatste tijd ben ik niet zoveel ingepland om te werken (en na 7 mei gooien ze me er helemaal uit) dus nu heb ik dus een beetje veel minder salaris gekregen dan te verwachten en eigenlijk is het al helemaal op omdat ik enkele (ietwat prijzige) dingen moest kopen ter voorbereiding van mijn trip naar Londen.

    Het spijt me écht heel erg, maar ik kan het me financieel dus gewoon niet veroorloven om zondag naar Leiden te gaan.

    Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen als de anderen dat wel doen: dan hebben jullie alsnog een meeting maar dan zonder mij!

    Het spijt me écht heel erg...

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 0:13 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    MrCarrotCake gone ColouredWind


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tributes is Coriolanus
    Ik heb er zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien kan je er ook bij zetten van waar iedereen reist, voor eventueel samen reizen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Coriolanus schreef:
    Misschien kan je er ook bij zetten van waar iedereen reist, voor eventueel samen reizen
    vertel me dan maar waar je vandaan komt 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kom vanuit Leiden, want ik ga de dag daarvoor op bezoek bij mijn zus, maar ik ga terug naar Goes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    HÉ! IK WIL ZELF ZEGGEN WAAR IK VANDAAN KOM! PUH! En omdat dit bericht niet in alleen maar hoofdletters mag nog even onzin erbij :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet nog nie zeker of ik kom, maar als ik kom, kom ik uit een dorpje grenzend aan Leiden, dus samenreizen gaat voor mij niet echt op.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    ik was contostavlos, maar ik denk dat de kans klein is dat ik nog kan komen. mijn ouders zijn vervelend bezig:@


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wauw, beetje laat, maar ik heb mijn naam van Headbang naar Wazowski veranderd. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik was Coriolanus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    IKKE WAS ColouredWind! Whieeeeeeeeeeeeee! (moet het nog steeds vragen :$)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb iedereen even een pb gestuurd!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kom sowieso, want ik heb gelukkig vrij kunnen vragen. En ik kom vanuit Haarlem (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik denk trouwens dat we het beste bij de Starbucks kunnen afspreken omdat dat aan de kant van het centrum is!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb geen idee waar dat is.. Aangezien ik nog maar een keer in Leiden ben geweest. :'D
    Ooh, spoor 1, dat moet te vinden zijn. :'DDD

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:53 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.