De nominatierondes zijn voorbij, het is zover. De finale van de mod van het jaar verkiezingen! Oh oh oh wat een spanning. Stem nu op je favoriet. Heel veel succes modjes. Stemmen kan tot maandag 26 maart.
Reloaded schreef:
(...)Oke waarom valt iedereen hier mij aan? Ik heb hierboven al 20x uigelegd wat ik bedoelde.. En ik wil er gewoon op wijzen dat degene die niet veel stemmen krijgen niet per se slecht zijn.. Is dat nu zo erg?
Nee hoor :]. Like I said; een mening is een mening en ik ga ook helemaal niet m'n best doen om de jouwe met de mijne te overtroeven. Ik kijk wel uit, alsof m'n toetsweek alleen al niet moeilijk genoeg is .
Ik heb alleen de indruk dat je nogal heftig kan reageren op dingen die helemaal niet als aanval bedoeld zijn.
You can explain things in a calm and easy manner, y'know :] (I know, mag ik zelf ook een voorbeeld aan nemen soms ). That's all I wanted to say, I think I'm done...
Shogun schreef:
(...) Nee hoor :]. Like I said; een mening is een mening en ik ga ook helemaal niet m'n best doen om de jouwe met de mijne te overtroeven. Ik kijk wel uit, alsof m'n toetsweek alleen al niet moeilijk genoeg is .
Ik heb alleen de indruk dat je nogal heftig kan reageren op dingen die helemaal niet als aanval bedoeld zijn.
You can explain things in a calm and easy manner, y'know :] (I know, mag ik zelf ook een voorbeeld aan nemen soms ). That's all I wanted to say, I think I'm done...
Nu ik mijn antwoord lees klonk het ook heftiger als bedoeld. Maar ik vind het gewoon lastig dat niemand mijn bedoeling begreep. Ik wou gewoon de mensen met weinig stemmen een hart onder de riem steken, want sommige gaan zich daar toch een beetje door ontmoedigd voelen. En dan begon iedereen direct weer van "Ja, er is er weer één aan het zagen over vriendjespolitiek", terwijl ik het erg vond voor degene met maar 3-4 stemmen of zelf minder..