• Ja ik heb een vraag voor degene die op scouting zitten. Ikzelf zit bij de explores en we zijn met 6 man. Ik ben enigst meisje. Nu moet ik met een vriend progamma doen pionieren. We weten alleen niet wat dus miss. keuken. Maar dit hebben we al vaak gedaan. Weet iemand nog iets leuks hiervoor.
    [ik wist niet goed waar de topic moeest]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is enigste meisje. Niet enigst

    Maar ik kan je niet helpen want ik zit niet op de scouting.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Het is enigste meisje. Niet enigst

    Maar ik kan je niet helpen want ik zit niet op de scouting.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hindernis baan? Of je kunt een wedstrijd houden met A poten, je kunt daarmee lopen.

    Maar pioneren is een van de dingen waar ik een hekel aan heb, dus ik weet niks. Bovendien is een driepoot al een uitdaging voor onze groep :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    Hindernis baan? Of je kunt een wedstrijd houden met A poten, je kunt daarmee lopen.

    Maar pioneren is een van de dingen waar ik een hekel aan heb, dus ik weet niks. Bovendien is een driepoot al een uitdaging voor onze groep :3

    wahahah. hindernis baan nee wij zijn niet de actievste. pionieren is de actiefste iets in progamma. voor de rest eten eten en film en gaymen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh mijn god, pionieren. Dé reden dat ik van scouting ben gegaan (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    LordSarita schreef:
    Het is enigste meisje. Niet enigst

    Maar ik kan je niet helpen want ik zit niet op de scouting.


    En dan nog altijd enige. (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Misschien een reuzenrad bouwen? Dat heeft mijn vriendin gedaan. :'D
    Ikzelf zit niet op Scouting, maar ik weet er wel wat vanaf omdat mijn twee vriendinnen erop zitten.
    Ben je naar de Jamboree gegaan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Defensive schreef:
    (...)

    En dan nog altijd enige. (bloos)


    Lol, dacht ik ook al :'3.


    i put the fun in funeral