• Hallo peepz

    Ik was even benieuwd wie hier allemaal een Tragus hebben ?

    ( voor de mensen die niet weten wat een traguspiercing is ; Tragus


    Doet het zetten van een tragus er pijn?

    xx


    I solemny swear i am up to no good

    Lijkt me vrij pijnlijk, maar het ziet er wel heel erg mooi uit!


    make cake, not war

    Volgens mij doet dat iets meer zeer dan een helix, omdat het ook op kraakbeen is, maar op een moeilijkere bereikbare plaats.

    Ik vind het alleszins wel lelijk. :x


    Let the Night embrace you

    Ew. Lijkt me echt pijnlijk o.o

    Geen idee, maar vind die precies niet zo mooi. :X


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga ooit nog eens een tragus laten zetten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil er ook nog 1 laten zetten. Maar ik denk dat mijn moeder daar niet zo blij mee is..


    Music is the new sex

    Ik heb een Helix en die deed echt geen pijn (en geloof me ik ben een enorm watje en piepert als het op dat gebied gaat maar ik voelde serieus niks!)
    Vrienden van me hebben een tragus maar die zeggen dat het juist wel pijn deed en je dat ook nog heel erg voelt de dagen erna


    dream, dare, fly!

    Mijn zus heeft er één. Ze is zowat flauwgevallen omdat ze bang is van naalden :p maar zoveel pijn deed het uiteindelijk niet echt zei ze. Ik heb zelf twee helixen die praktisch géén pijn deden. Maarja pijn blijft relatief natuurlijk =)


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik had een tragus toen ik nog een ukkie was, en nee dat deed geen zeer. Moet je nagaan hoe het op jouw leeftijd zou voelen, volledig pijnloos waarschijnlijk.
    (ikzelf heb hem dicht laten groeien)


    Scream for mercy!

    Wauw ik vroeger altijd, nu niet meer. Ik ken wel mensen die dat hebben. (;


    Some people make the world special just by being in it

    Hoe vreemd het ook mag klinken, ik zit erover te denken, ook al ben ik totaal geen persoon voor piercings :'D Maar het lijkt me wel heel gaaf om zo'n klein knopje daar te hebben. Gewoon heel simpel, zodat het er wel wat beschaafd en verzorgd uitziet. Maar ik twijfel nog. Misschien is het een fase die na verloop van tijd overgaat. + Ik ben nogal een schijtlap.

    Maar ik heb wel gelezen dat je het moet laten piercen ipv schieten in verband met loskomend kraakbeen en dat je geen ste-nog wat moet gebruiken als naverzorging ivm alcohol. Een zeezoutoplossing in water op kamertemperatuur is goed, tevens antibacteriele zeep.
    Kosten zijn rond de 40/50 euri als je het door een professionele piercer laat doen. En, zoals je kan lezen varieren de reacties als het om pijn gaat enorm.

    Ik ken niemand die het heeft dus helaas kan ik ook niet het een en ander navragen, maar de info die ik heb opgeschreven heb ik vaker op internet zien verschijnen van mensen die wel zo'n ding hebben.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 19:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Brr, nee. Het ziet er eng uit. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb wel gehoord dat het pijn deed.
    En net wat Zaitsev zegt, laten piercen, niet schieten. En niet schoonmaken met sterilon, beter met iets als betadine.


    Your make-up is terrible

    Ligt eraan hoe hoog je pijnlevel ligt. :'3
    Maar als je één van de twee zenuwen raakt met die naald, kan je gezicht verlamd raken. En dat was mijn reden om het niet te doen. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik wilde er eentje laten zetten, maar ik ben doodsbang voor de pijn. Tog maar niet gedaan dus [x


    Get back motherfuckerz'