• Maar ik wil helemaal geen hond :c

    Dus, wie wil er een hond?
    haha nee grapje.

    Maargoed, om dit topic nuttig te houden;
    Wie krijgt/heeft er nog meer huisdieren waarvan je denkt 'Hee, ik vind jou niet eens leuk. Waarom ben je in mijn huis :C'


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik heb 2 honden en 2 katten en ik heb ze allemaal even graag.

    2 honden, 5 katten, en ik ben blij dat ik ze heb. (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Daarom heb ik dus geen huisdieren :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hád ik maar huisdieren. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik krijg een goudvis, maar daar heb ik om gesmeekt (cat)


    Let it come and let it be

    Ja, de hond. Dat beest krabt me dagelijks open, geweldig gewoon.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Wij hebben twee honden en als het aan mij had gelegen waren die er ook niet geweest :'). Mja mijn ouders zijn er wel blij mee, dus heb ik vrij weinig te zeggen..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil heel graag een hond!
    Maar mijn vader vind 4 konijnen, 1 hamster, 4 vissen en 2 katten wel genoeg..


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn vader wou nooit een hond, maar toen mijn ouders gingen scheiden nam mijn moeder een hond. Toen ze uiteindelijk(na twee jaar gescheiden zijn en 2 maanden nadat we de hond kregen) weer bij elkaar kwamen had mijn vader ook zoiets van; ik houd niet van honden
    En nu is hij helemaal dol op onze hond
    Echt uiteindelijk ben je blij er mee
    Wat voor ras krijg je?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als jij hem niet wil, wil ik hem wel (cat)
    Ik heb er lang om gesmeekt, maar ik mag er geen. Dus moet ik het doen met mijn katten.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik haat dieren.
    ... Ja, oké noem me asociaal en harteloos. Maar ik haat dieren.
    De enige dier die ik ooit mocht was Charlie, mijn konijn. Maar die is nu dood of levend, waarschijnlijk weggerot bij het asiel. Oké.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bretagne schreef:
    Hád ik maar huisdieren. D:


    comfort in c h a o s

    Prim schreef:
    Mijn vader wou nooit een hond, maar toen mijn ouders gingen scheiden nam mijn moeder een hond. Toen ze uiteindelijk(na twee jaar gescheiden zijn en 2 maanden nadat we de hond kregen) weer bij elkaar kwamen had mijn vader ook zoiets van; ik houd niet van honden
    En nu is hij helemaal dol op onze hond
    Echt uiteindelijk ben je blij er mee
    Wat voor ras krijg je?


    Weet ik niet.
    Maar we hebben al eerder een hond gehad, maar die hebben we een paar maanden geleden moeten laten inslapen.
    Het was echt een lief beest, daar niet van maar ik had er gewoon niks mee.
    Ik ben niet zo'n hondenmens.
    Geef mij maar een hamster :Y)
    Dieikzaterdagkrijgmaaroke


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Uneventful schreef:
    Ik haat dieren.
    ... Ja, oké noem me asociaal en harteloos. Maar ik haat dieren.
    De enige dier die ik ooit mocht was Charlie, mijn konijn. Maar die is nu dood of levend, waarschijnlijk weggerot bij het asiel. Oké.

    Ik ben ook geen dierenmens hoor..
    We hadden vroeger echt vet veel dieren, konijnen, vissen, vogeltjes, een kat, een hond..
    De enige die ik echt leuk vond, was mijn hamstertje, Matti, maar die is opgegeten..
    & ondertussen zijn ze allemaal dood, en ik vind het wel fijn zo eigenlijk.
    Een huis zonder dieren.
    Het enige wat ik wel weer wil is een hamster, en die krijg ik ook, maar dat is dan ook het enige dier wat ik leuk vind. ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik heb 1 oude luie kat :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor