• Mede dankzij een aantal gebeurtenissen hier op Quizlet, school en een writersblock kom ik nog maar zo weinig mogelijk op Quizlet. Dit betekend dat ik ook dat ik nog maar minimaal ga schrijven.
    En ik ga dit even uitleggen gezien sommige mensen dit niet snappen.
    Ik heb het geweldig druk op school. Ik heb een rotrooster: Van het eerste tot het laatste, iedere dag, met ontzettend veel tussenuren. Hierdoor kan ik pas na het avondeten beginnen met huiswerk. Dan zit ik tot half tien a tien uur huiswerk te maken. Daarna probeer ik ook nog iets te schrijven, wat gigantisch faalt door mijn writersblock. Hierdoor zakt mijn zelfbeeld. En nu maakte opa vandaag de opmerking dat hij vind dat ik te weinig doe. Ik heb hem rustig verteld dat ik zelf vind dat ik genoeg doe. Ik heb het lekker opgekropt, wat tot een gigantische slechte bui in de pauze heeft geleid. Hierdoor heb ik mijn vriendinnen afgesnauwd, waar ik later spijt van heb gekregen, toen het slechte gevoel nog niet weg was. Daarna kreeg ik de commentaar van een schrijfwedstrijd terug. Wat regelrecht -naar mijn mening- mijn schrijfstijl aanvalt. Hierop het ik gereageerd, in een slechte bui, natuurlijk, en ik ben de schrijfwedstrijd uitgezet. Dat maakt me op zich niet uit, want ik ga ook stoppen met een andere schrijfwedstrijd. Wegens tijdgebrek aan school.
    Maar wat mijn probleem nu is, is dat ik goed ben in het snappen van dingen etc, maar niet in stampen. Wat mijn punten slecht naar buiten laat komen. Ik heb hierdoor een ontzettend laag zelfbeeld gekregen. En wel de capaciteit om mijn niveau aan te kunnen, maar totaal geen motivatie meer.

    Daarbij wil ik nog even waarschuwen voordat je gaat reageren:
    -Ja, in mijn tussenuren maak ik ook huiswerk. Alleen niet als we met z'n alle tussenuur hebben. Wat wel eens voor komt, ja.
    -Wat ik hier neer heb gezet is hoe ik me nu voel en wat ik kwijt moet. Wanneer je je persoonlijk aangesproken voelt, prima. Meld je dit, prima. Word ik hierdoor geband, jammer, dan ben ik weg. Ik heb het hier momenteel gehad op bepaalde punten. Begrijp me niet verkeerd. Q is een geweldige site. Voor Rutger heb ik respect, maar niet voor sommige users hier. En dat zullen ze ook niet meer krijgen van mij.
    -Voor de mensen die benieuwd zijn wat ik doe: 5VWO (atheneum), het profiel Natuur&Gezondheid. Ik weet niet waar dat gelijk aan staat in België.
    -En ja, ik moet ongesteld worden, maar dat maakt het er niet beter op. Dit zou toch naar buiten komen. En ik was toch van plan Quizlet te minderen. Sorry (alleen aan mensen die dit verdienen) dat het op zo'n manier moet.
    -En ik meld dit omdat ik anders een schuldgevoel ga krijgen omdat ik het niet gezegd heb.

    En ik ben vast iets vergeten, maar dit moest ik even kwijt.
    Voor diegene die dit goed opvangen, bedankt. Ik ga jullie ook missen! Ik vind het spijtig dat ik hier niet meer zo vaak op kan komen, maar helaas, hierboven staat uitgelegd waarom.
    Voor diegene die dit niet goed opvangen. Mijn reactie op jullie reactie, zal scherp, hard en zonder spijt zijn. Even dat jullie dat weten. Jullie mogen denken wat jullie willen, dat boeit me echt niet, zolang je het hier maar niet neer zet.

    En nogmaals sorry voor het lange verhaal.

    Manon


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Succes, maar ik je niet echt missen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Succes, maar ik zal je niet echt missen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *cyberhug* Je moet doen wat voor jezelf het beste is. Ik zou waarschijnlijk afkickverschijnselen krijgen (ik ben heel erg serieus) maar iedereen heeft wel eens een week waarop iedereen tegen je is, tenminste dat lijkt zo en dan moet je gewoon je even af kunnen reageren.

    Ik vind het jammer dat je minder op Quizlet zal zijn maar het is inderdaad beter voor jezelf


    Physics is awesome

    Ahhh ):
    Wat vervelend voor je!
    Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt (:
    Veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Hopelijk voel je je snel weer beter.


    Food.

    shawty I'm gonna miss you! (ken je niet maar dat boeit niet! (H))


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Assassin schreef:
    Succes, maar ik je niet echt missen.


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    Succes, maar ik je niet echt missen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oké.. nu voel ik me aan de ene kant toch wel een beetje schuldig dat ik je heb gekozen bij Weerwolven van Wakkerdam, want je zat al in zo'n rotbui. Maar goed. Ik ken je eigenlijk niet.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:13 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Oké..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    HEAVYMETAL schreef:
    Ahhh ):
    Wat vervelend voor je!
    Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt (:
    Veel sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    HEAVYMETAL schreef:
    Ahhh ):
    Wat vervelend voor je!
    Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt (:
    Veel sterkte!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wel grappig dat je nou net nu wel online bent. (cat) no offence


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb die commentaren van de schrijfwedstrijd even gelezen, en sorry, maar naar mijn mening heeft de jury gelijk en is het helemaal niet aanvallend bedoeld. Adios.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    HEAVYMETAL schreef:
    Ahhh ):
    Wat vervelend voor je!
    Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt (:
    Veel sterkte!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”